GLNozyce
Wygrałam konkurs na święta z idolem.Mimo na początku w to nie wierzyłam udało się.Ja Rosie spędzę święta z Marcusem Gunnarsen nie no niewierze w to.Musze się uszczypnąć-powiedziałam do siebie w myślach.-Auu-zasyczałam po uszczypnięciu-To jednak prawda jadę na święta do Norwegii do Marcusa Gunnarsen'a!O Jezu muszę się spakować przecież jutro już wylot!-powiedziałam tym razem na głos do siebie spanikowana i pobiegłam na górę,by tam się spakować.
Tylko teraz pytanie co wziąść?
*********
Pakuje się już z dwie godzinki i nadal mam dylemat czy wsiąść czerwone kozaki czy czarne eskimoski.
-Ene due rike fake torba borba usme smake-wypadło na czerwone kozaki.
Mhm,ale eskimoski są fajniejsze?!
No dobra biorę to i to przydadzą mi się!-znów mówię do siebie.Ehh po powrocie muszę iść do psychiatry.
Gdy już byłam spakowana wzięłam dwu godziną kąpiel gdzie w trakcie rozmyślałam.Co zrobię jak go spotkam?Co mu powiem?...
O Jezu no właśnie co ja mu powiem?
-Hej...jestem Rosie podobnie jak Rosja tylko Rosie to imię a Rosja to państwo!-Ech głupia ja!Kto by tego nie wiedział?
Może tak?
-Elo ziom jestem Rosie wygrałam konkurs-Jezu!😱Jestem bez sensu!On się mnie przestraszy!
Nieno pomyślę o tym jutro wyjdę stąd i idę spać.Co też uczyniłam.Jeszcze umyłam zęby i poszłam do swojego pokoju,rzuciłam się na łóżko momentalnie usypiając...
CZYTASZ
Święta z idolem!Marcus Gunnarsen One-Shot
Short StoryPraca bierze udział w konkursie literackim"Splątane Święta" organizowanym przez @glnozyce One-Shot o Marcusie Gunnarsenie