2 . bölüm

3.5K 105 19
                                    

Bir anda topuklu ayakkabı sesiyle irkildim. Onu kenara ittim hızlı bir şekilde Gömleği giydim ve çıktım.
gelen Mağazanın müdürüydü bana artık kasada çalışacağımı söyleyecekmiş onun için beni arıyormuş. Açıkçası bunu söylediğinde çok mutlu olmuştum çünkü o bütün getir götür bıkmıştım. Mağaza müdürü bana kasada yerimi gösterdi ve oturdum. Daha 1 dakika geçmeden yanıma o genç geldi ve oturdu şu maskeyi hala takıyordu. Aslında biraz utanmıştım. Yanıma oturdu ve gülümsedi -aha şimdi sıçmıştım- oturduğumuz yerler yanyanaydı. Bir an belimde bir el hissettim bu onun eliydi gittikçe aşağıya iniyordu götümü okşuyordu beni kendine yaklaştırıyordu. Bu halimden gayet memnundum başımı göğsüne yasladım. Bir an irkildi elini geri çekti bana baktı bende kafamı kaldırıp ona bakmaya başladım iki elini yanağıma koyup bana baktı ve bana sarıldı. Onun kokusunu içime çekiyordum o da benimkini. O an hiç bitmesin istedim. Sanırım birşey duymuştu beni geri itti ve bana arkasını döndü. Kızların yaptığı gibi trip atmayı planlıyorum ki mağaza müdürü yanıma geldi. Sanırım onu duymuştu. Bana yerimin değişmesine ihtiyacımın olup olmadığını sordu. İçimden ben bu yakışıklıyı bırakıp nereye gidebilirim diyordum ama bunu dışa vuracak kadar cesaretli değildim tabi. Yerimden memnunum diye geçiştirdim. Benim mesai saatim bitmek üzereydi çünkü yarısından fazlasında üstümü değiştirmek ile meşgul idim. Eşyalarımı topladım. Maske tüm yüzünü kapatmıyordu yanağının bir tarafı hala açıktı. Çenesiyle kulağının birleşme noktasını hızlı bir şekilde yaladım ve kapıya doğru yöneldim. Bana o ela gözleri ile şaşkın bir biçimde bana bakıyordu. Bir an ben bile ne yaptığıma anlam veremedim.  Mağazanın çıkışında ona dönüp baktım ikimizde feci kızarmıştık. Yüzümü kapadı ve tekrar tekrar Özür dileyerek çıktım. Eve vardığımda biraz halsizdim bir film açıp koltukta sızdım.

WILL BE MINE 《Taejin Smut》-TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin