Dölleri boğazıma takılmıştı öksürmeye başladım. Saçlarımı tutup tekrar kafamı kaldırdı. Neden böyle şeyler yaptığını bile bilmiyordum. Biraz eğildi kulağıma yaklaştı ve "benim küçük oruspum şimdi otur ve sesin çıkmasın" dedi. Bir an o kadar sinirlendim ki vücudumu bile zarzor kontrol edebiliyordum. Ayağa kalktım o da benimle beraber kalktı "noldu şimdi bana trip mi atıyorsun"dedi. Başımı eğmiştim yumruğumu sıkıyordum o da beni aşağılamaya devam ediyordu. Vücudumu kontrol edemedim anlık bir sinirle gözünün altına yumruk attım. Yere düşerken kafasını duvara çarpınca biraz kendinden geçti bende o anda pantolonumu giymeye çalışıyordum. Kapının önüne geldiğimde tamamen ayılmıştı ona baktım ağlıyordu hızlı bir şekilde dışarıya çıktım ve kapıyı kapattım bağırışla karışık haykırmaları dışardan bile duyulur derecede yüksekti. Çok geçmeden içerden tabak kırma sesleri gelmeye başladı. Bense dışarıda kapının önünde öylece onu dinliyordum. Bağırışları gittikçe tizleşiyordu. Dayanamadım zorla olsada kapıyı kırdım mutfaktaydı. Bütün tencereler yerdeydi tabakların hepsi kırıktı. O ise mutfakta yere çökmüş bir şekilde ağlıyordu bacakları kanlar içindeydi elinde bir cam parçası vardı tekrar tekrar bileklerini kesmeye çalışıyordu.
Önereceğim şarkı rm joke
Önereceğim kitap ise martı
Biraz garip oldu sanki bu bölüm