Sabah uyandım rutin olarak okula gittim ve mağazaya geri geldim. Herkes birşeylerden bahsediyordu. Birine kulak misafiri oldum. Mağazanın onuncu yılı için parti verilecekmiş. Biri gelip kimlerin partiye katılacağını sormaya başladı. O gün okulum vardı ve bu yüzden gelmiyordum. Herkese tek tek sordular. En son listeye bir göz gezdirdim listedeki nerdeyse herkesi tanıyordum 1 kişi dışında -KİM SEOK JİN- mağazada sadece o gencin adını bilmiyordum ve öğrenmiştim. O partiye gidicekmiş bi durumda tabiki bende gidicem. Yalvararak ta olsa adımı listeye yazdırdım. Bu mesaim şu ad meselesi dışında pek heyecan verici geçmedi. Eve geldim hazırlamaya başladım. Pek özendiğim söylenemez. Sadece bir tişört normal gri bir ceket ve siyah pantolon(aklına gelmeyince kendi günlük kyafetlerini yazan admin). Evden çıktım hızlı bir şekilde yürümeye başladım zaten pek uzak bir yer değildi. Geldiğimde herkes ordaydı herkes alkollü birseyler içiyordu. Bende bir şeyler aldım ama daha adını bile okuyamıyordum. O da içiyordu ama gayet normal gözüküyordu. Yanıma geldi bana bir kadeh uzattı. İçmeye başladım. Öyle Sarhoş olmuştum ki en son hatırladığım şey masanın üzerinde sızmak üzere olduğum du. Sabah uyandığımda tam tersiydi nerde olduğumu bile bilmiyordum. Üzerimde benim bedenimden en az 5 kat büyük bir kazak vardı altımda evdelik bir şort ve kendi yatağımda değildim. Odadan dışarı çıktım uzun bir koridor vardı ve birsürü oda. Odalara rastgele girmeye başladım.