Başımı geriye doğru yasladım. Ona bakıyordum ve gözlerimi kapattım. Çok rahatlatıcı birkaç saniyeydi. Bir an basının yana doğru düştüğünü hissettim ona baktım başı yana doğru eğikti ve gözleri kapalıydı. Onu taşıyacak kadar güçlü olmadığım için onu uyandırmaya çalıştım. Uyanmadı. Başımı kaldırmamla gözlerimin dolması bir oldu. Küvet suyla karışık kan ile doluydu. Hemen sudan çıktım. Odalara hızlıca girip çıkıyordum herhangi bir telefon arıyordum. Bir tane bulduğum gibi ambulans çağırdım. Üstüme hemen birkaç parça birseyler geçirdim ambulans geldiğinde koşarak kapıyı açtım. Onu bir battaniyeye sarıp sedyeyle ambulansa götürdüler bende beraber geldim. Onun için o kadar korktum ki bir an şu hastaların tutulduğu özel odalardaydı içeri girmeye çalıştım defalarca yumrukladım tekmeler savurdum ama açılmadı güvenlik gelene kadar böyle devam ettim. En sonunda sinirden bağırırken bayılmışım. Şu bekleme odasında olan sandalyelerin üstüne uzanmış bir şekilde buldum kendimi. İlk uyandığımda biraz sersemledim ama hastanede olduğumu anlar anlamaz onun odasını etraftaki görevlilere sormaya başladım.
Okullar açılmadan bir bölüm yazayım dedim.
Önereceğim şarkı be with you
Bu sefer bir manga önereceğim suikast sınıfı