Birden beni sikmeye başladı. Onu tamamen içimde hissediyordum. Tekrar tekrar tekrar zıplıyordum. Bir an beni durdurdu "zevk aldığın ne kadar belli memelerinin ucu kızarıyor " dedi. Beni yüz üstü koltuğa yatırdı ve sikmeye devam etti. Bir eliyle ellerimi tutuyor diğer eliyle Ağzımı kapatıyordu. Çektiğim acı zevke dönüşüyordu. Bir mutfak bıçağı aldı. Sırtıma kısa çizikler atmaya başladı. O çizdiği yerleri yalıyor arada ıssırıyordu. Ağzımı bıraktı bana 31 çekmeye başladı. Memelerimi ucu daha fazla kızarıyordu daha fazla zevk alıyordum. Birkaç dakika sonra bir sıcaklık hissettim. İçime boşalmıştı çok geçmeden bende boşaldım. "Ne kadar ıslak değil mi" Dedi. Bense o kadar yorgundum ki başımı bile sallayamadım. Hızlanmaya başladı inlememek için alt dudağımı ıssırıyordum. Her yerimden damla damla ter süzülüyordu. Boynumu yalamaya başladı. Arada küçük Öpücükler bırakıyordu. Sadece bu beni rahatlatmaya yetiyordu. Yaklaşık 10 dakika sonra kalktı ve "yemek oldu hadi giyin"dedi ama ben ayağa bile kalkamıyordum. Kazağı aldı ve bana giydirdi."Şimdilik böyle idare et" dedi.
Bundan sonra bölüm sonlarında şarkı veya kitap önereceğim
Bu gün "Demian" kitabını
Ve "Iggy Azelia- kream" şarkısını önereceğim