Dogovor Magdalene i Pavla je bio da odu na jedno točeno pivo,što baš i nije bilo tako. Pilo se tu celu noć,a u zoru su samo promenili lokaciju.
"Magdalena,mogli bismo kući?" Pavle je umorno gledao u Magdalenu.
"Tek smo došli." Magdalena ispija ko zna koje pivo po redu.
Pavle je usporavao sa alkoholom,dok je Magdalena pila za oboje. U jednom momentu Pavle odlučuje da krenu kod njega,uz predlog da ima dobru rakiju.
Pijanka se nastavlja,zaboravili su i na školu i na sve ostale probleme. Magdalena inače,nema granice u alkoholu. Nikada joj nije potreban razkog za pijanku,a Pavle kao njen najbolji drug, tu je da podrži.
Veliki odmor, Magdalena i Pavle posmatraju sa terase decu koja se kreću uz pekare ka školi. Magdalena puši cigaretu i ne nadajući se da će baš nju videti,ugledala je Nataliju. Osetila je neku gorčinu i bes. Ćušnula je Pavla i prstom uperila ka njoj:
"Aloo Pavle,eno je daska. Hajdemo! Kreni Pavle!" Uznemirena Magdalena pokušava da nagovori Pavla da krenu ka Nataliji.
"Magdalena,iskuliraj. Ko je šiša, nećemo valjda da se obaziremo na nju i prljamo ruke bezveze." Pavle pokušava da smiri Magdalenu.
U jednom momentu Magdalena istrčava iz stana i kreće ka Natalijinoj školi, Pavle pokušava da je zaustavi, ali prekasno. Magdalena stiže Nataliju i počinje ozbiljna rasprava:
Magdalena: " Kujo, šta hoćeš od mene i mog dečka?"
Natalija: "Pijana si, pomeri se od mene."
Magdalena: " Samo još jednom da te vidim blizu njega, neću biti ovako fina. Veruj mi."
Natalija: "Ja nemam ništa sa tvojim dečkom, on je mene zvao da blejimo."
Magdalena: "Jao ma nemoj mi reći, a ti jadnica nisi imala kud, pa pristala. Bednice jedna."
Natalija: "Ne unosi mi se u facu, nemam nameru da se raspravljam sa tobom."
Rasprava se nastavlja uz učešće Natalijine razredne koja pokušava da sazna šta se dešava:
Razredna: " Ko ste vi? Iz koje ste škole?
*Tišina*
Razredna nastavlja : "Ti devojčice, kako se zoveš? Čuješ li me, reci ime?"
Magdalena: "Neću."
Razredna: "Nemate pravo da uznemiravate učenike naše škole,napustite objekat!"
Magdalena i Pavle napuštaju dvorište Srednje Ekonomske škole i kreću se ka stanu gde nastavljaju pijanku i ujedno dobijaju pozivnicu za punolestvo koje će se održati sledeći vikend.
Magdalena: "Ovo punolestvo može biti dobra osveta. Biću najlepša i dokazaću mu da mi nije stalo."
Pavle: "Jao, ne lupaj, molim te. Napićeš se kao i uvek i plakaćeš na sav glas..."
"E videćeš da neće biti tako." Magdalena ispija samouvereno poslednje pivo.
Pavle je sklopio oči i utonuo u san.
"Eto,posle ja ne mogu sama sebe da obuzdam. Zaspao je kao beba, napio se kao majka." Magdalena spušta praznu flašu na sto i pokušava da zaspi.
YOU ARE READING
Troje je gužva
Romance•Pokušaj prevare,devojka istom merom zadaje udarac. Na kraju sve dolazi na svoje i nastavljaju normalan zivot.