"Mozda bi trebalo da popricamo o svemu?"
Magdalena sastavlja kratku poruku koju je planirala da posalje Relji, ali ipak ne. Brise sadrzaj poruke i ostavlja telefon.
Magdalena objasnjava Pavlu da je zavrsila sta je imala sa Lazarom i da je to bila ogromna greska.
Pavle je podrzava:
"U samom startu sam ti rekao da on nije za tebe,nije mi ni najmanje simpatican. Znas da i Relju ne gotivim nesto, ali ovaj Lazar mu nije ni do kolena. Sto zmaci da ne treba da spadas sa konja na magarca. Budi sama neko vreme,razmisli dobro sta hoces. Nemoj sebe da mucis."
Magdalena grli Pavla:
"Hvala ti na svemu!"
Magdalena pusta tihu muziku i rasprema sobu. Kako ona kaze to je njen tretman za opustanje zivaca.
Stize poruka:
"Zdravo."
Magdalena sva u cudu odgovara istog trena:
"Ćao Relja."
Relja ne odgovara.
Posle 10at minuta stize poruka:
"Ne znam da li je pametno,ali moje je bilo da se javim. Znam da sam gresio,ali gresila si i ti. Nije trebalo ono da uradis. Zelim da popricamo oko svega,ako si za?"
Magdalena kratko odgovara:
"Veceras u 20h ispred moje zgrade."
Relja odgovara:
"Dogovoreno."
......19:43......
Magdalena oblaci trenerku i patike. Provlaci cetku kroz kosu i poziva Pavla.
Pavle se ne javlja,ostavlja mu poruku sa sledecim sadrzajem:
"U 20h izlazim sa Reljom,drzi mi palceve. Javljam ti se posle. "
Magdalena izlazi i nalazi se sa Reljom.
Krecu se ka najvisoj zgradi koju su sami odabrali i na kojoj su najvise vremena provodili.
Dugo su pricali,medjutim Relja se zagledao u Magdalenu i samo odjednom su spojili usne.
Pomirili su se. Napokon.
Magdalena odlazi u stan, prva je smena. Osmeh je od uha do uha.
Pre spavanja salje kratku poruku Pavlu:
"Pomirili smo se."
Pavle odgovara:
"Bravo,sve najlepse zelim. Nemoj da ukaljas opet nesto."
Magdalena spusta telefon i odlazi u toalet.
YOU ARE READING
Troje je gužva
Romance•Pokušaj prevare,devojka istom merom zadaje udarac. Na kraju sve dolazi na svoje i nastavljaju normalan zivot.