"Nije mi se javljao od jutros,šta misliš sa kim je?", Magdalena je nervozno tapkala po telefonu.
"Ma opusti se lujko,možda ima nekih obaveza."
Magdalena i Pavle su kulirali na krovu stambene zgrade,nedaleko od Magdaleninog stana. Septembar,jako lepo i toplo veče. Deset spratova niže čuje se buka automobila,Magdalena i Pavle pale cigaretu za cigaretom i rešavaju niz Magdaleninih ljubavnih problema.
Magdalena je kao i uvek listala objave na instagramu i ne nadajući se naletela na objavu Natalije (devojka koja joj nikada nije bila simpatična,mali grad svako o svakome sve zna. Takve devojke su centar pažnje,kučke klasične). Natalija je objavila sliku Magdaleninog dečka Relje,veoma prisna fotografija.
Magdalena počinje da histeriše na sav glas, pao je tu ogroman izliv emocija. Istog momenta šalje mu poruku da su na pauzi, ne tražeći nikakvo objašnjenje za već prethodno navedenu sliku. Pavle je upozorava da ne radi ništa zbog čega bi mogla da se kaje.
Posle nekog vremenastiže stiže poruka od Reljine bivše devojke Ivane:
Ivana: "Magdalena,sve to sam davno prošla sa njim,vrlo dobro znam ko je i kakav je."Magdalena: "Ja njega volim,ali sumnjam da ću moći preko ovog da predjem."
Ivana: "Poslušaj me,neko vreme nemoj da stupaš u kontakt sa njim,maksimalno ga ignoriši ma koliko se kidala u sebi"
Magdalena: "Ivana,znam da nismo imale baš okej odnos,ali hvala na svemu. Javljaću ti šta se dešava. Ćao."
Ivana: "Opušteno,tu sam šta god da treba. Čujemo se,zdravo."
Magdalena ubrzano cupka nogom i pali stotu cigaretu za redom. Pavle je posmatra i nagovara da bi trebalo da krenu polako kući. Magdalena odbija uz obrazloženje da joj je teško da večeras bude sama.
"Pavle,molim te ostani sa mnom,ne osećam se najbolje." Magdalena lagano spušta ruku na Pavlovo rame i umiljato ga gleda.
"Imam predlog za tebe,hajmo na točeno pivo,znam da to voliš." Pavle sa blagim osmehom na licu.
Magdalena ne odbija njegovu ponudu istog momenta je skočila na noge i krenula.
"Bravo Pavle,to je ono što mi sada treba." Nabacila je osmeh od uha do uha i lagano krenula ka izlazu.
Pavle i Magdalena odlaze zajedno do obližnjeg kafica po imenu "GTA", njihova stalna lokacija.
ESTÁS LEYENDO
Troje je gužva
Romance•Pokušaj prevare,devojka istom merom zadaje udarac. Na kraju sve dolazi na svoje i nastavljaju normalan zivot.