Poglavlje 5

82 7 0
                                    

"Kako te nije sramota da se tako ponašaš?

"Imam pravo da se ponašam kako hoću."

"Slušaj me Magdalena, ne vidim razlog zašto si ti to uradila? Zašto si me prevarila?" Relja nervozno postavlja gomilu pitanja.

"Ma ne zanimaš me!" Magdalena spušta slušalicu, oblači se i odlazi u školu.

"Pavle, zvao me je jutros. Posvadjali smo se i raskinuli." Magdalena ubrzano prepričava Pavlu.

Pavle objašnjava Magdaleni da to nije ispravno i da je zapravo ona kriva za sve.

"U pravu si Pavle."

Dogovaraju se da uveče odu negde na piće,medjutim dolazi do promene planova.

"Pavle,mogli bismo neke slatkiše da uzmemo i odemo na Kadinjaču 2?" Magdalena šalje poruku Pavlu.

"Misliš da veče može da prodje bez alkohola?" Pavle uzvraća poruku.

"Ma i to što kažeš, kupujemo neko pivo i idemo."

"Za 10minuta sam kod tebe." Pavle završava konverzaciju.

Pavle i Magdalena su se našlibi kreću ka Kadinjači.

Pili su tamo dugo,medjutim Pavlova drugarica Anja poziva Pavla i pita da li može sa njima.

Magdalena i Pavle kreću po nju.

"Daleko si, daleko si neko te drugi ima.." Magdalena peva na sav glas kroz Reljinu ulicu.

"Magdalena,neki dečko je na raskrsnici,gleda pravo u nas spusti ton." Pavle upozorava Magdalenu.

"Ma šta me briga, sad ću ja da ga pitam kakav problem ima." Magdalena drsko odgovara Pavlu.

"Nemoooj..."

"Alo bre ti šta si zinuo,kakav problem imaš?!" Magdalena se dere.

Pavle je povlači za ruku i kreću ubrzanim hodom do grada,ali ona i dalje nastavlja.

Zvr,zvrrr

"Magdalena zvoni ti telefon!" Pavle joj skreće pažnju na mobilni.

"Halo,reci. Ma šta bre hoćeš ti?" Magdalena se dere i spušta ulicu.

Ubrzo stiže i Anja,Magdalena obaveštava Pavla da je zvao Relja i da je on bio taj dečko na raskrnici.

"Idem na 5minuta da se raspravim sa njim i dolazim." Magdalena odlazi.

Pavle čuje buku iza ugla,ali se ne uzbudjuje jer zna da je Magdalena sposobna devojka i da ume da se razračuna vrko brzo i jednostavno (par šamara i sve okej).

"Ko si ti da se dereš mojom ulicom?" Relja se dere na Magdalenu.

"Ko si ti da mi zabraniš?" Magdalena još višim tonom.

"Prekini da mi se obraćaš tako i nemoj se seljačiti,nisi takva devojka." Relja spušta ton.

"Ooo veruj mi da sam još gora." Magdalena se unosi Relji u facu.

"Pomeri se bre džiberko." Relja gura Magdalenu.

"Ko je bre džiberka?!" Magdalena udara Relju par puta i odlazi.

"Sve okej?" Pita Pavle.

"Naravno,išamarala sam ga i pokazala mu gde mu je zapravo mesto." Magdalena kroz smeh.

Magdaleni zvoni telefon,Pavle se javlja i u tom momentu izlazi dečko iz auto koji se bezobrazno obraća Pavlu.

"Šta glumiš ti,šta hoćeš?" Nepoznat dečko Pavlu.

Magdalena staje ispred Pavla i počinje da psuje dečka,takodje pokušava da ga udari.

Relja izlazi iz auta,razdvaja Magdalenu i nn dečka.

"Videćemo se mi još!" Nepoznat dečko se obraća Pavlu.

"Videćeš se sa djokom mojim,sa mnom imaš problem mamlaze!" Magdalena u hodu dere se na nepoznatog dečka i odlaze.

Troje je gužvaWhere stories live. Discover now