Daydream-6

689 72 18
                                    

Taehyung'un isteğiyle bir aksiyon filmine gitmişlerdi. Seokjin'e kalsa film izlemek yerine onu izlemeyi tercih ederdi. Gerçi... tam da onu yapıyordu.

Taehyung yanındaki çocuğun filmi değil de kendisini izlediğini fark edince ona döndü.

"Hyung? Filmi neden izlemiyorsun. Ah... yoksa beğenmedin mi? Öyleyse çıkabiliriz."

Seokjin o zaman fark etti Taehyung'u izlediğini. Ama filmi beğenmediğinden değil, yanındaki çocuk filmden daha güzel olduğu için onu izliyordu. Vee yine aklındakileri hiç düşünmeden dışa vurdu.

"Hayır Taehyung. Film güzel ama sen daha güzelsin."

Taehyung utanıp başını başka tarafa çevirdiğinde Seokjin yaptığı hatayı fark edip alnına şaplak attı. Bu çocuğun yanında da iyice çenesi düşük olmuştu. Ağzında bakla ıslanmıyordu artık. Söylediği şeyi toparlamaya çalıştı.

"Yani şey... Tae... Ben- ıhm yani..."

"Bir şey söylemene gerek yok hyung. İltifatın için teşekkür ederim. Sen de çok yakışıklısın."

İki kırmızı surat ve utanmış yakışıklı erkek filmin sonuna kadar birbirlerine kaçamak bakışlar attılar.

○○○○○○○○○○○○○○

Film bittikten sonra Seokjin aç oldukları için -yani o açtı- yemek yemeyi teklif etmiş ve bunun üzerine bir lokantaya girmişlerdi.

Yemeklerini beklerken Taehyung aklına gelen şeyle karşısındaki çocuğa seslendi.

"Hyung~ Demek şarkıcısın... İnstagram hesabına bakmasam bana söylemeyecektin sanırım."

Seokjin dehşete düşmüş bir şekilde karşısındaki dudakları büzülmüş çocuğa bakıyordu. Az önce aegyo mu yapmıştı o? Birazdan tatlı krizine girip öleceğini düşündü.

"Şey... evet şarkıcıyım. Yani ufak tefek... kendi çapımda."

Taehyung şaşkınlıkla bağırdı.

"Nasıl olur da kendi çapımda dersin. 14 milyon takipçin var yahu! Sen kesinlikle harikasın!"

İçinin ısındığını hissetti o an. Neredeyse her gün birilerinden iltifat alsa da Taehyung'dan duymak içini ısıtmıştı.

"Te-teşekkürler Taehyung. Sen de öylesin."

O sırada yemekleri gelen ikili yemeklerini yemeye koyuldular.

○○○○○○○○○○○○○○○○

"Buradan sağ."

Seokjin Taehyung'u evine bırakmayı teklif etmişti. Neyseki çok da uzak değildi ve o da yolları aklında tutabilmişti.

"İlerdeki krem renkli binanın önünde durabilirsin hyung."

Binanın önüne geldiklerinde emniyet kemerini çıkardı gri saçlı ama nedense inmek istemiyordu.

"Bıraktığın için teşekkürler Seokjin hyung. Bugün çok güzeldi ve ben çok eğlendim. İyi geceler."

Ve hiç düşünmeden hareket edenler kervanına Taehyung da katılmıştı. Birden aklına geleni yapıp Seokjin'i yanağından öptükten sonra arabadan kaçarcasına uzaklaştı. Arkasında heyecandan ölmek üzere olan bir Seokjin bırakarak.

DAYDREAM -TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin