Daydream-18

607 41 23
                                    

Seokjin, her ne kadar Jungkook bunun için erken olduğunu düşünse de idol olmaya devam etmek istiyordu. Bunun için eski şirketi BigHit'e gidip başkan Bang ile konuşacaktı. Hayranlarını çok özlemişti. Hatta mümkünse hemen bir klip çıkartıp onları mutlu etmek istiyordu.

Binanın merdivenlerini çıkarken heyecanlı ve gergindi. Üstelik eli ayağı da titriyordu. Sanki ilk defa çıkış yapacakmış gibi hissediyordu ve sanırım ağlamak üzereydi.

Hitman Bang PD yazan kapının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı. Girmesine izin verilince de korkak adımlarla içeri daldı.

"Ah, Seokjin! Ne büyük bir sürpriz! Hoşgeldin!"

Bang PD babacan bir tavırla Seokjin'e sarıldı.

"Hoşbuldum efendim. Nasılsınız?"

PD gülümsedi. "Seni saygılı çocuk. İyiyim tabii... Asıl sen nasılsın?"

Seokjin utançla gülümsedi.

"Teşekkürler PD-nim. Daha iyiyim. Aslında buraya sizinle bir şey konuşmak için gelmiştim."

PD başını salladıktan sonra önündeki sandalyeyi işaret etti. Seokjin oturduktan sonra devam etti.

"Eğer mümkünse yeni bir single ile dönüş yapmak istiyorum."

PD bu âni istek karşısında şaşırsa da heyecanına karşı koyamamıştı.

"Tabii, tabii ki olur Jin. Seni tekrar aramızda görmek isteriz. Sen ne zaman istersen..."

○○○○○○○○○○

Seokjin eve geldiğinde kendini yorgunlukla yatağa attı. Hayatında her şey yavaş yavaş düzeliyordu. Tekrar idol olmak ise harika bir başlangıçtı onun için. Sahnelere geri dönmek için çıldırıyordu.

Düşüncelerinden kapının tıklatılmasıyla ayrıldı. Daha sonra içeri çekingen adımlarla giren Taehyung'u gördü. Evine gitmeyip bu saate kadar onu mu beklemişti?

"Ş-şey gelebilir miyim hyung?"

Seokjin hâlâ biraz şaşkın olsa da kafa salladı.

"Evine neden gitmedin?"

Taehyung yanına ilerleyip yatağına oturdu.

"Geri döneceğinden emin olmak istedim. Birazdan dönerim."

Jin çatık kaşlarıyla kolundaki saate baktı. 1.37

"Bu saatte nasıl gideceksin?"

Taehyung omuz silkti.

"Taksi çağı-" Seokjin gencin sözünü kesti.

"Olmaz. Bu gece burada kal. Bu saatte dışarıda olmana gönlüm el vermez."

Taehyung heyecanla kabul etti. Seve seve burada kalırdı tabii.

Seokjin ise yanındaki çocuğu kendine doğru çekerek göğsüne yatmasını sağladı.

Kalpten gidecekmiş gibi hissediyordu. Her ikisi de... Taehyung burada kalacağını düşünürken onun yatağında uyumayı beklemiyordu. Tabii bu Seokjin için de âni olmuştu.

"İyi geceler hyung." Diye fısıldadı. Ardından Seokjin'in fısıltısı duyuldu; "İyi geceler daydream."

○○○○○○○○○

Aradan geçen günlerle birlikte Seokjin ve Taehyung'un arasındaki buzlar erimiş, yavaş yavaş eskisi gibi olmuşlardı. Eh, Kim Seokjin uzun ömürlü bir trip atacak kişi olmadığından kısa sürmüştü bu darılmaca.

DAYDREAM -TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin