עדיין נקודת מבט טאהיונג:
כשהמלצר הלך הסתכלתי עליו, הוא הסתכל למטה משחק באצבעות שלו. אני חושב שהוא עצבני, אבל עדיין הוא נראה כזה חמוד. אני באמת לא יכול להאמין שהוא זה שיהיה הבעל/אישה שלי. האווירה הייתה קצת מביכה אז אני התחלתי לדבר ראשון.
"אז ג'ונגקוק, איך זה מרגיש להתחתן עם איידול?"
הוא הרים את מבטו והסתכל עליי וענה בעצבנות, אבל בשבילי זו הייתה דרך חמודה.
"טוב...הממ...אני..אני..אני מרגיש די..שמח?"
אני רק צחקקתי על התשובה שלו. הוא הסתכל עליי עם פרצוף. טוב הוא נראה פאקינג חמוד ככה, אני באמת רוצה לנשק את השפתיים האלה. קברתי את מחשבותיי ושאלתי אותו.
"ג'ונגקוק, אני יכול לקרוא לך קוקי?"
הוא הסתכל עליי בעיניים רחבות והלחיים שלו הפכו לאדומות.
"אה..ב..בטח..אם אתה רוצה..אבל היונג...אני יכול לקרוא לך טאה טאה?"
הוא שאל במבט חמוד, השם חיבה הזה גרם לי לחייך, השם חיבה הזה היה חמוד כאשר הוא אמר את זה, ואני הנהנתי בראשי והפעם הזאת הוא זה ששאל אותי.
"טאה טאה...האם אתה בסדר עם זה שאתה מתחתן איתי? בגלל שאתה יודע...אולי אתה סטרייט ורק היית צריך להסכים כדי לעשות את ההורים שלך שמחים..."
הרגשתי די עצוב כשהוא אמר את זה..ואני רק חייכתי אליו ושילבתי את האצבעות שלנו ביחד על השולחן. הפנים שלו היו בשוק ממה שעשיתי אבל אני רק שמרתי על קוליות, הסתכלתי עמוק לתוך העיניים שלו ואמרתי לו.
"אתה יודע קוקי, עכשיו, בחיים שלי לא הרגשתי כזה מאושר, ואתה יודע למה?"
הוא נדנד בראשו.
"זה בגלל כשנפגשנו היום לראשונה, אני כבר התאהבתי בך..באמת חזק, אבל לפעמים חשבתי שאולי אתה לא בעניין של בנים. אבל אני שמח שאתה תיהיה איתי לנצח, אף אחד לא יוכל להפריד בנינו".
חייכתי את החיוך המרובע שלי והסתכלתי על העיניים שלו הן היו רטובות. הלכתי לשבת לצידו וחיבקתי אותו. הפנים שלו נקברו בחזה שלי.
"ששש...אל תבכה קוקי, עכשיו אני אומר לך את האמת, בבקשה אל תבכה. אני רוצה לראות את החיוך היפה הזה על הפנים שלך שוב".
ניגבתי את הדמעות שלו עם האגודל שלי והוא הראה לי את החיוך הארנבי הקטן שלו. ואז האוכל שלנו הגיע, בהתחלה אכלנו בשקט אבל אז שאלתי אותו.
"קוקי?"
"כן טאה טאה?"
"הממ..האם יש לך ביאס בלהקה שלנו?"
"טוב...יש לי".
"מי זה?"
"טוב, הוא נולד בשנת 1995, יש לו פנים חמודות, יש לו קול טוב ונחמד, וכשאני שומע את הקול שלו זה גורם לעמוד השדרה שלי לרעוד".
הסתכלתי על האוכל שלי עם עיניים עצובות, בגלל שידעתי שהוא מדבר על ג'ימין, טוב באמת יש לו פנים חמודות וקול נחמד, ואז הוא המשיך.
"ועכשיו הוא יושב מולי, והוא בקרוב יהיה בעלי."
הסתכלתי עליו מופתע, כל הדברים האלה שהוא אמר הוא בעצם דיבר עליי. והוא רק חייך בחמידות אליי.
"אתה...אתה מתכוון...שזה אני?!"
"כן כמובן שזה אתה, מי עוד יושב מולי עכשיו?"
"תודה רבה לך קוקי!!!!"
חיבקתי אותו באמת חזק.
"בבקשה...טאה טאה."
שחררתי את החיבוק והמשכנו לאכול. המשכנו לדבר על כל מיני דברים. החלפנו מספרי טלפון וההורים שלנו קראו לנו כדי ללכת הביתה, נתתי לקוקי חיבוק ואמרנו שלום אחד לשני. כשהגעתי למעונות שלי כל החבורה תפסה אותי.
"יו! וי! איך היה, האם הוא חמוד?"
"האם הוא מעצבן?"
"האם יש לו סוואג?"
"האם הוא גבוה?"
"בנים!!! תנו ל-וי לשבת קודם!!"
כל היונגים שתקו ונתנו לי קודם לשבת בספה, ואז התחלתי לענות על השאלות שלהם.
"הכל היה בסדר, הוא חמוד, הוא נראה כמו ארנב קטן וחמוד, הוא כמעט בגובה שלי אבל טיפה יותר נמוך, ואני חושב שיש לו סוואג, והוא גם יותר צעיר ממני בשנתיים".
העיניים של כל היונגים נפערו בהפתעה.
"אתה מתחתן עם ילד בן 18!!! הנהנתי בראשי, קמתי מהספה והלכתי לחדר שלי כדי להחליף לבגדי שינה. לקחתי את הטלפון שלי ושלחתי לקוקי הודעה.
טאה טאה: "שלום קוקי, מה אתה עושה??!!"
קוקי הארנב: "שלום טאה, אני עושה קצת שיעורי בית".
טאה טאה: "אוו אוקיי, אבל קוקי, תבטיח לי שתשמור על הנישואים שלנו בסוד".
קוקי הארנב: "בטח טאה טאה, אני יכול לעשות את זה. טוב אני עייף עכשיו, אז נתראה בפעם הבאה. טאה טאה, לילה טוב".
טאה טאה: "אוקיי קוקי, לילה טוב, אני אוהב אותך!"
קוקי הארנב: "אני גם אוהב אותך טאה טאה".
ובזה סיימנו את השיחה שלנו. הסתכלתי שוב על ההודעות שלנו וחייכתי, כמו אידיוט. כיוונתי את השעון המעורר שלי בגלל שיש לנו לוח זמנים מחר, ואז ישר נרדמתי.
YOU ARE READING
הביאס שלי הוא...הבעל שלי!! (taekook) (מתורגם)
Romanceג'ון ג'ונגקוק הוא רק תלמיד נורמלי בתיכון. טוב זה מה שהוא חשב. השנה הזו הוא יסיים את הלימודים שלו בתיכון, ומה שהוא לא יודע זה שהשנה הזו הוא גם יתחתן עם הביאס שלו מביטיאס. זה המאקנה של הלהקה, השם שלו זה 'וי', הוא בשמו האמיתי קים טאהיונג. איך ג'ונגקוק...