פרק 16- אל תבכה

939 73 15
                                    


המשך נקודת מבט ג'ונגקוק: 

כאשר הגענו נכנסנו לסטודיו. כולנו ישבנו על הספה וראפמון הראה לנו את המילים. 

"עכשיו שלכולנו יש את המילים, אני אתן לכם את החלקים שאתם צריכים לשיר." 

כולנו הנהנו בראשנו. ראפמון היונג אירגן את החלקים שלנו. 

"למרות שהשיר שלנו הושלם אני רוצה שג'ונגקוק ייצור שיר אחד ל-outro אז, האלבום החדש שלנו מורכב על ידי כולנו. אתה יכול לעשות את זה ג'ונגקוק?" 

הסתכלתי על טאה טאה והוא רק נתן לי לחיצה קטנה ביד שלי. הסתכלתי בחזרה אל נאמג'ון היונג והנהנתי בראשי. 

"אוקיי, בואו נתחיל להקליט." 

כולנו הקלטנו את השיר עד חצות. אחרי שסיימנו, כולנו חזרנו בחזרה למעונות. 

אחרי בערך שבוע סיימתי את ה-outro. זה היה טוב שטאה טאה עזר לי, ביקשתי מנאמג'ון היונג להקשיב לזה ולהסתכל על המילים. הוא היה מרוצה, אנחנו ליין הווקליסטים התחלנו להקליט את השיר. 

כאשר כל השירים היו גמורים התחלנו ללמוד את צעדי הריקוד. דאממ!! זה היה קשה. אבל בשבילי זה היה כייף. סיימנו את אימון הריקוד וחזרנו בחזרה למעונות. 

הגענו ואני מיד הלכתי להתקלח כי הריח שלי היה נורא. טוב בעצם כולם הריחו נורא. אחרי שסיימתי להתקלח שיחקתי עם הטלפון שלי בזמן שחיכיתי שטאה טאה יסיים גם להתקלח. ואז, ג'ין היונג בא ואמר לי לעזור לו לבשל את ארוחת הערב. הנחתי את הטלפון שלי על המיטה והלכתי למטבח לעזור לג'ין היונג. 

הלכתי בחזרה לחדר שלי אחרי שסיימתי לשטוף את הצלחות. נשכבתי על המיטה ושיחקתי עם הטלפון שלי. ואז שמעתי את הוסוק היונג קורא לכולנו, הלכתי לסלון וישבתי על הספה ליד הוסוק היונג. 

"מה זה היונג?" 

"תסתכל לכאן." 

הוא הראה לי את הטלפון שלו וזו הייתה כתבה על "הממבר החדש של ביטיאס ג'ון ג'ונגקוק" והתמונה שלי. היה שם גם קטע וידאו על הריקוד שלי..רגע..מתי הם הספיקו להקליט את זה? הייתי מופתע. 

אף פעם לא חשבתי שזה יתפרסם כל כך מהר. היה שם גם קטע וידאו של המנהל באנג שמדבר על הממבר החדש בלהקה. הוסוק היונג אז התחיל לקרוא את הכתבה עד שהוא הגיע לתגובות. היו שם כמה תגובות חיוביות. 

"וואוו!! הממבר החדש הוא חמוד!! נראה שמצאתי ביאס חדש." 

"יש לו פנים חמודות ושם חמוד, הוא נראה כמו ארנב." 

"לביטיאס יהיה ממבר חדש? אני לא כועסת. אם אנחנו באמת ארמי אנחנו חייבים לתמוך בהם. פייטינג ביטיאס!!!" 

התגובות האלה גרמו לי לחייך, אבל החיוך לא נמשך הרבה זמן כאשר ג'ימין היונג קרא את התגובות השליליות. 

הביאס שלי הוא...הבעל שלי!! (taekook) (מתורגם)Where stories live. Discover now