פרק 9-אחרי הדייט..

969 73 9
                                    


עדיין נקודת מבט ג'ונגקוק:  

נכנסנו לתוך הבית ואני נעלתי את הדלת, הלכנו למטבח והסתכלתי על הדברים שיש כדי לדעת מה אני אבשל. הסתובבתי לטאה טאה ושאלתי אותו. 

"טאה טאה, מה אתה רוצה לאכול?" 

"הממ...מה דעתך על...מרק עוף עם אורז?" 

"אוקיי! אתה יכול לעזור לי לחתוך את הירקות." 

"בסדר שף קוקי!!" 

צחקקתי על החמידות שלו. הוא עמד לידי והראתי לו איך לחתוך את הירקות. נתתי לו לחתוך אותם, בזמן שהוא חתך אני שטפתי את האורז ואז העברתי את זה לסיר האורז. ואז לקחתי את העוף מהמקרר והתחלתי לחתוך אותו. אחרי ששטפתי את העוף מלאתי את הסיר במים והרתחתי את זה ואז הסתכלתי על טאה טאה חותך את הירקות, הוא נראה כל כך חמוד כשהוא מפוקס בחיתוך הירקות. 

"אתה צריך עזרה?" 

"לא...זה בסדר...אני כמעט...סיימתי!!!" 

ואז הוא חייך מסופק. הוא הסתכל עליי והראה לי את הירקות שהוא חתך, אני חייכתי אליו וצבטתי לו את הלחיים. 

"עבודה טובה טאה טאה." 

"קוקי, זה כואב." 

"אוו! אני מצטער." 

שחררתי את הידיים שלי והוא שפשף את הלחיים שלו בזמן שהתנשף בחמידות. ואני רק צחקקתי. 

"תפסיק להיות חמוד ותעזור לי לשים את כל המצרכים בסיר." 

"אוקיי שף קוקי." 

ואז הוא נעמד לידי ועזר לי לשים את כל המצרכים, נתנו לזה להתבשל כמה דקות. כאשר זה היה מוכן התיישבנו בשולחן האוכל, ואז הוא התיישב ממולי ושנינו התחלנו לאכול. דיברנו על כל מיני שטויות, כאשר סיימנו לאכול הוא עזר לי לשטוף את הכלים.

"קוקי, תן לי לנקות את הכל ואתה תשטוף את זה." 

"אוקיי." 

בהתחלה הוא שם את הסבון כלים בכיור וגרם לכיור להתמלא בבועות, ואז הוא התחיל לנקות את הכלים, ונתן לי לשטוף אותם. 

בזמן שאני עסוק לשטוף את הצלחות, הרגשתי את האצבע שלו נוגעת לי בלחיים הסתכלתי עליו והוא חייך במהירות. ואז נגעתי בלחיים שלי והיו שם בועות סבון. ואז הוא התחיל לצחוק. לקחתי בשתי ידיי מלא בועות סבון מהכיור ושמתי אותן על הראש שלו. הוא הפסיק לצחוק מתי שעשיתי את זה ואז אני התחלתי לצחוק עליו. הוא נראה ממש מצחיק. ואז גם הוא לקח בועות סבון בידיו ושם אותן על הראש שלי, ואז התחלנו לשחק עם הבועות כמו ילדים בני 5. 

אחרי...אני לא יודע כמה זמן ששיחקנו, שנינו הסתכלנו מסביב למטבח והכל כמעט היה מכוסה בבועות סבון. 

"נראה לי שאחר כך אנחנו צריכים לנקות גם את המטבח קוקי." 

"כן אתה צודק. אבל קודם נסיים לשטוף את הכלים ואז ננקה את המטבח." 

הוא הנהן והמשכנו לשטוף את הכלים ושסיימנו ניקינו את המטבח. אחר כך הלכנו למעלה לנקות את עצמנו, לקחתי את המגבת והבגדים שלי ואמרתי לטאה טאה. 

"טאה טאה, אתה יכול להתקלח בחדר האמבטיה שבחדר שלי בזמן שאני אשתמש במקלחת שבחדר של ההורים שלי." 

הוא התנשף והתקדם אליי ואז חיבק את המותניים שלי. הוא לחש לי באוזן עם הקול  העמוק והמפתה שלו. 

"אולי שנינו נתקלח ביחד, גם ככה אין אף אחד בבית, זה רק אתה... ואני." 

הפנים שלי התחילו לשרוף. דחפתי אותו קלות, וראיתי את הפנים שלו מחייכות. זה גרם לפנים שלי  להרגיש באמת חמות. 

"מה...מה אתה...אבל...אני...לא...מה??" 

הוא צחקק על זה שהתחלתי לגמגם ובילגן  את השיער שלי. 

"אני צחקתי איתך קוקי,  אני יודע שאתה לא מוכן עדיין לראות את הגוף שלי." 

הוא הפסיק לבלגן את השיער שלי וקרץ אליי, ואז הוא נכנס לתוך חדר האמבטיה. אני רק עמדתי שם חושב על מה שקרה. קברתי את המחשבות והלכתי להתקלח כאשר סיימתי ירדתי למטה וראיתי את טאה טאה צופה בטלויזיה בסלון. ישבתי בספה לידו וצפיתי בטלויזיה גם, אז נזכרתי בקשה למחר.

"טאה טאה." 

"כן קוקי?" 

"האם אתה נשאר בבית מחר?" 

"מממ...אין לי כלום לעשות מחר אז..כן אני אשאר בבית, למה אתה שואל", 

"טוב...מחר יש בית ספר אז אתה תישאר לבד בבית." 

הוא הסתכל עליי עם מבטו העצוב. 

"האם אתה חייב ללכת?" 

"כמובן שאני חייב, אבל אל תדאג, אני אשלח לך הודעות כשתיהיה הפסקה, גם מתי שחלק מהמורים שלי לא ישימו לב..." 

"אוקיי! אבל אתה צריך להבטיח, שבועת זרת." 

הוא הראה לי את הזרת שלו ואני שילבתי אותה עם הזרת שלי. 

"שבועת זרת." 

ואז הוא הראה לי את החיוך המרובע שלו והמשכנו לצפות בטלויזיה. הרגשתי את העיניים שלי נעצמות והשענתי את הראש שלי על כתפו של טאה טאה. 

"אתה עייף?" 

אני רק הממתי לשאלתו, הוא כיבה את הטלויזיה ותפס את היד שלי. עלינו למעלה לחדר שלי ואני כבר הלכתי למיטה שלי והנחתי את ראשי על הכרית הרכה שלי. 

ואז טאה טאה נשכב לידי בזמן שהוא מחבק את המותן שלי ומנשק את המצח שלי. 

"לילה טוב קוקי, חלומות מתוקים." 

"לילה טוב טאה טאה." 

ואז שנינו נרדמנו ושקענו בארץ החלומות. 

הביאס שלי הוא...הבעל שלי!! (taekook) (מתורגם)Where stories live. Discover now