נקודת מבט ג'ןנגקוק:
התעוררתי כאשר האור נכנס דרך החלון שלי, לקחתי את הטלפון שלי הסתכלתי עליו וראיתי שיש לי הודעה אחת ממספר לא ידוע.
ההודעה: "מזל טוב!!! אתה אחד מהארמי ברי המזל לפגוש את ביטיאס. אתה יכול לבוא מחר לחברת ביג-היט ב-10 בבוקר, אתה תקבל כרטיס כניסה בהודעה, יהיה שם מישהו שיחכה לך מחוץ לבניין של ביג-היט אל תאחר!! ההזדמנות הזו לא תחזור, נראה אותך מחר."
העיניים שלי נפערו כשקראתי את זה, קפצתי על המיטה שלי וצעקתי כמו מעריצה מטורפת. ואז פתאום אמא שלי פתחה את הדלת ונכנסה לחדר שלי.
"מתוק שלי אתה בסדר? האם משהו קרה, מישהו גונב ממך משהו?"
הלכתי לאמא שלי וחיבקתי אותה חזק, אני יודע שהפנים של אמא שלי היו מבולבלות.
"אני בסדר אמא, זה רק שאני כל כך שמח שאני הולך לפגוש את הלהקה האהובה עליי מחר!!!"
"באמת??!! אני שמחה בשבילך מותק! אז בוא נרד למטה לאכול ארוחת בוקר וגם לחגוג את זה שתפגוש בפעם הראשונה את הלהקה האהובה עלייך."
"אוקיי אמא, אבל אחרי שאני אתקלח."
"אוקיי מותק, אני אחכה לך למטה."
לקחתי את המגבת שלי ונכנסתי להתקלח. אחרי שהתלבשתי ירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר. דיברנו על כל מיני דברים, עזרתי לאמא שלי לשטוף את הכלים. ובדיוק כאשר רציתי לעלות לחדר שלי, אמא שלי התחילה להגיד לי משהו.
"אוו, מותק כמעט שכחתי להגיד לך שמחר אנחנו הולכים לאכול ארוחת ערב במסעדה עם מישהו, אז תתלבש יפה ואנחנו גם נלך עם אבא שלך!"
"אוקיי אמא! רגע...מה!! אבא בא הביתה??!!"
"אוו, לא אמרתי לך עדיין, אבא שלך יהיה בבית הערב."
"אבא לא נסע ל-LA חודש שעבר? הוא אמר שהוא יחזור בעוד חודשיים?"
"טוב הוא סיים את עבודתו מוקדם אז...הוא חוזר הביתה מוקדם וקיבל יום חופש, אתה לא שמח לראות את אבא שלך?"
"ברור שאני כן שמח אמא! אני באמת התגעגעתי לאבא, אפילו אם זה רק חודש שהוא לא היה בבית."
טוב זה באמת נכון, אני באמת מתגעגע לאבא שלי, אני באמת קרוב אליו מאז שאני ילד. אבל מכיוון שאבא אדם מאוד חשוב בחברה שלו אז אנחנו לא מבלים הרבה זמן ביחד. אז לצערי זה רק אמא שלי ואני. אבל עכשיו אני באמת שמח לפגוש אותו. עליתי למעלה לחדר שלי ושלחתי הודעה לבאם באם ואמרתי לו מה שקרה הבוקר.
"אומו!! יש לך כל כך מזל, מה אתה אומר שנלך לקניון היום כדי לחגוג? אנחנו יכולים ללכת לקריוקי, ואנחנו יכולים לשיר עד שהקול שלנו יעלם."
"זה נשמע טוב אבל אתה חייב לשלם על הכל, תפגוש אותי בבית שלי ב-3 אחר הצהריים."
"אייש!! אוקיי אני אשלם על זה, ואני אהיה בבית שלך בדיוק בזמן, אז ביי!!"
,אוקיי, ביי."
שמתי את הטלפון שלי על השולחן כתיבה שלי והתחלתי להכין את שיעורי הבית שלי, אחרי כמה שעות סיימתי את שיעורי הבית התמתחתי והסתכלתי על הטלפון שלי. השעה הייתה 2 וחצי בצהריים, עשיתי מקלחת מהירה והתלבשתי כמו שאני רגיל בדרך כלל להתלבש, ירדתי למטה והסתכלתי על הטלפון שלי, השעה הייתה 3. הלכתי לאמא שלי שצפתה בטלויזיה ואמרתי לה שאני הולך ולאן היא נישקה אותי על הלחיים שלי ואמרה לי לשמור על עצמי. יצאתי החוצה ובדיוק בזמן ראיתי את באם באם.
"יו ג'ונג ג'ונג! אתה מוכן לחגוג?!!"
"ברור שאני מוכן!! קדימה בוא נלך!!"
"אוקיי, בוא נלך."
אני ובאם באם הלכנו לקניון, אני קניתי בגדים חדשים לפגישה שלי עם הלהקה האהובה עליי בעולם, אחר כך הלכנו לאכול ולראות סרט, לשחק, וכמובן למקום של הקריוקי. שרנו עד שלא היה לנו יותר אוויר, זה היה כל כך כייף. השעה הייתה כבר 7 בערב אז חזרנו הביתה.
"תודה באם באם! על היום הנפלא הזה, ותודה גם ששילמת על כל זה."
"זה לא כזה עניין גדול, וגם אתה צריך להתכונן למחר, זה בטח יהיה יום כל כך מיוחד בשבילך."
"כמובן שזה יהיה יום מיוחד!! נתראה מחר בבית הספר באם באם!"
"אוקיי, נתראה ג'ונג ג'ונג!"
נכנסתי לתוך הבית שלי וראיתי נעליים מוכרות, מיהרתי לסלון וראיתי גבר מאוד מוכר עם אמא שלי.
"אבא!! זה אתה!!"
הגבר סובב את הראש שלו וחייך בשמחה אליי, הלכתי אליו וחיבקתי אותו חזק.
"אבא! אני באמת התגעגעתי אלייך!!"
"ג'ונגקוק...הבן הקטן שלי...גם אני באמת התגעגעתי אלייך!"
שחררתי את החיבוק וחייכתי חיוך רחב ומבריק אליו.
"איך הולך לבן הקטן שלי בבית הספר? האם משהו רע קרה?"
"לא, הכל בסדר בבית הספר. ומה איתך אבא, האם הכל בסדר בעבודה שלך?"
"כן הכל בסדר, זה למה סיימתי את העבודה מוקדם כדי שאני אוכל לראות את הבן הקטן והחמוד שלי. וגם יש 3 חודשים חופש אז אני אוכל לראות את כל משפחתי."
אבא אמר בזמן שחיבק אותי ואת אמא, צחקנו ואז אמא שחררה את החיבוק.
"אוקיי, זה מספיק דרמה, עכשיו בואו נלך לאכול ארוחת ערב!"
"אוקיי אמא, אבל קודם תני לי לשים את זה בחדר שלי."
"תמהר בן, אני רעבה עכשיו!!"
מיהרתי ושמתי את הדברים בחדר שלי ונכנסתי למטבח. אכלנו, ודיברנו הרבה מסביב לשולחן. לפעמים אבא סיפר כמה בדיחות וכמובן שצחקנו. ואז אמרתי לאבא להסיע אותי מחר לחברת ביג-היט. הוא הנהן בראשו. סיימנו לאכול את ארוחת הערב והלכתי לחדר שלי לעשות מקלחת ולהחליף לבגדי השינה שלי. הלכתי לסלון לראות דרמה או סרט עם המשפחה שלי, וכאשר הרגשתי את עיניי נסגרות אמרתי להורים שלי לילה טוב ונישקתי את הלחי שלהם. והלכתי למיטה שלי, נשכבתי במיטה וישר נרדמתי.
YOU ARE READING
הביאס שלי הוא...הבעל שלי!! (taekook) (מתורגם)
Romanceג'ון ג'ונגקוק הוא רק תלמיד נורמלי בתיכון. טוב זה מה שהוא חשב. השנה הזו הוא יסיים את הלימודים שלו בתיכון, ומה שהוא לא יודע זה שהשנה הזו הוא גם יתחתן עם הביאס שלו מביטיאס. זה המאקנה של הלהקה, השם שלו זה 'וי', הוא בשמו האמיתי קים טאהיונג. איך ג'ונגקוק...