Bölüm Şarkısı: Carina Round - For Everything A Reason (şarkıyı dinleyin yazarcığınız çook sever :D)
İYİ OKUMALAR <3
Boyu bir seksen beşin üstünde olan, bol kesim kot pantolonuyla , tişörtünün bile gizleyemediği kasların sahibi beni belimden tutmuş,pirmağını gömleğimin yakasına geçirip beni kendine doğru çekerek kulağıma fısıldamıştı :
O dudakların sahibi ilk ben olacaktım “Alya Aksoy”
Şaşırmıştım!
Bugün tanıştığım bir çocuğun bana bu kadar yakın olmasına,ayrıca kendimi ona karşı yakın hissetmeme gerçekten de şaşırmıştım.
Aklım almıyordu , çünkü karşımda bir katilin durmasına engel olmuyor,onu yakınımda hissetmem bana nedense daha da çok güven veriyordu.
Fakat bir gerçek vardı. Tanıştığım andan beri beni bataklığa çekiyor ,şimdi de yine o seksi gülüşüyle bunu yapıyordu.
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Sesimin hafifçe titreyeceğini, avuç içlerimin terleyeceğini seziyordum. Kalp atışlarımın hızlandığını fark ettim.
Nefesimi sessizce bırakıp “Ama öyle olmadı dedim.”
Buklelerimin birini kulağımın arkasına atarken.Kendini bana daha da çok bastırdı.Yine kulağıma eğilerek “Ama başka konularda da ilkin olabilirim” dedi.
Duraksadım.
Çağan’ın bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim.Onu kendimden uzaklaştırırken “Sözünü geri al” diye geveledim.
O ise yine büyük bir kahkaha atmıştı.
“Bak bir de benden korkmuyorum diye yalan söylüyorsun.”
“Bir kızla nasıl konuşulacağını bilmemen senden korktuğum anlamına gelmez.”Onu kapak etmemin mutluluğuyla gülümseyecekken, söylediği laf yüzünden oluşmayan gülümsemem bozulmuştu.
“Haklısın ben kendimi yatakta konuştururum.”
“Kahretsin Çağan şu an yaşadığımız 2 dakikalık romantizimin içine ettiğinin farkında mısın.”
Bir dakika bunu söyleyen ben olamazdım.
“Sen benimle romantik şeyler mi yapmak istiyorsun.”
Yüzündeki o gülümseye aldanmayarak konun içine sıçmıştım.
“Hayır, hem sen insanların düşüncelerini önemser misin.”
“Sence, önemsemeseydim şimdiden yatakta olmaz mıydık?”
Bunu gerçekten demesi gerekiyor muydu?
“Sen daha yeni tanıştığın bir kıza bu kadar mı yakın davranamazsın.”
“Eh, konu siz olunca yakın olmam maalesef gerekiyor.”
“Ne demek şimdi bu ?”
Elini 2 yana açarak “Bilmiyorum” dedi.
Kafasını sallayarak bana baktı “Ehh”.
“Ne eh si.”
“Uyumıcak mısın.”
“Sen evimden gidersen neden olmasın.”
“Birlikte uyuruz diye düşünmüştüm.”Gerçekten de artık saçmalamaya başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI CEPHE
Teen FictionAlt dudağımı emerken benimkinin üstünde gülümsediğini hissettim. Saçımı yana attı köprücük kemiğimin üstünü öptü. Parmak uçlarımı pantalonun beline takıp onu iyice kendime çektim. Yüzünü omuz boşluğuna gömerken elleri sırtımda dolanıyordu. Alçak bi...