Bölüm Şarkısı:Flick-Maybe Someday
İYİ OKUMALAR <3
2 saat sonra
Kollarımı karnıma bastırdım kusacağımı hissederek yatağımdan kalktım ve tuvalete doğru gittim Son 2 saatten beri yatağıma uzanmış olanları düşünüyordum.Titreyen ellerimi midemin üstüne kenetlerken parmaklarım donuk dal parçaları gibiydi.
Hayatın bazen neden bu kadar berbat olması gerektiğini merak ediyordum.Bu son 1 yıldan beri yaşadıklarım hayatımın düzenini alt üst etmişlerdi.Babımın ölümü,annemin yanına taşınmak zorunda kalmam,şimdi de bu olanlar.Hepsi üst üste gelmişti sanki.O günlerde hiçbir şeye direnç gösteremiyordum.Kendimi hayatın akışına bırakmıştım şimdi de güçlü kalmak için tekrardan bunları yapmak zorundaydım.
Tuvaletten çıkarak kendimi tekrardan odama attım.Yatağıma oturdum ve sırtımı dikleştirdim.
Yanaklarımdan sıcak yaşlar süzülüyordu.
Elimle sertçe sildim.
Çenem titriyordu.
Vücudumdaki bütün kaslar gerilmişti.
Zihnim de kin dolu kelimeler doluyordu.
Bunları düşünürken zilin çalmasıyla birden irkildim.Merdivenlerden inerek kapıyı açtım karşımda sinirli bir Eylül duruyordu.Yaşadığım şoku saklamaya çalışarak sırıtmıştım.
Eylül direk söze karışmıştı.
"Alya beni çıldırtacak mısın? Nereye koyboldun kaç saattir seni aradım ayrıca hazırlanmamışsın.
Eylüle anlamamış bir şekilde baktım.
“Hani akşam parti var demiştim hatırlamadın mı ayrıca bana olanları anlat nerdeydin?”
“Bak Eylül sen dondurma alırken gözüm bir kediye çarptı ve onu sevmek için yanına gittim."
Derin bir nefes aldım ,fazla korkmuş görünmek istemiyordum.Söyliceklerimi dikkatli bir şekide düşündükten sonra sözüme devam ettim." Fakat bilirsin işte sonra koyboldum uzun süre seni aradım ama yolumu bulduğum zaman sen çoktan gitmiştin sonra bende eve geldim.”diye cevap verdim.Fakat Eylül pek inanmamışa benzemiyordu.
“ Peki bana anlatmak istediğin bi şey var mı çok kötü görünüyorsun da”.
Kafamı yok dercesine salladım “Sadece biraz korktum o yüzdendir” .
“Peki o zaman seni biraz eğlendirmek için partiye gidelim” .
“ Hayır Eylül saçmalama bana bir bak!Çok bitkinim."
Beni delirtmek istercesine avuçlarını kaşıdı.Sabrımı taşırıyordu.
“İtiraz istemiyorum gördüğün gibi ben hazırım sen git bir duş al güzelce giyin ben seni aşağıda bekleye olacağım.”
“Ama Eylül”.
“Ne dedim sana ısrar yok hadi.”
Yenilgiyi kabul ederek yukarı doğru çıktım belki bu parti bana olanları unuttura bilirdi. Ama nasıl unutacaksam.
Son kez aynaya baktım ve hazır olduğumu hissederek aşağıya indim.
Annem işte olduğu için ona küçük bir not yazarak mutfak masasının üzerine koydum.
Derin bi nefes aldım bu olanların hayatımın alt üst etmesine sebep olmıcaktı .Bunları düşünmeyecek ve bugünkü partinin tadını çıkartacaktım.Gülümsemem azıcık olsa bile yüzüme oturuvermişti.
Arabayla parti alanına girdiğimizde bir sahilin önündeydik.Neredeyse üzerinde bir şey olmayan kızların sesleri park alanından beri duyuluyordu.
Eylülün sesiyle kendime gelmiştim
"Merak etme her kız böyle değil,bunlar sadece kendilerini erkeklere teslim etmek isteyenler."
Kafamı anladım dercesine salladım ve Eylül ile kendimizi parti alanına attık.
"Daha bizimkiler gelmemiş ".Anlamamış bir şekilde gözlerimi Eylüle çevirdim.
"Erkek arkadaşım ve onun arkadaşından bahsediyorum.Sabah bahsetmiştim ya hani bizimkilerden."
"Sadece ikimiz oluruz diye düşünmüştüm."
Büyük bir kahkaha attı.
"Yapma Alya okullar açılana kadar benle takılacak değilsin ya hem bizim kiler fazlasıyla arkadaş canlısıdır."
Arkadan gelen sesle birden irkildim bu sesi sanki önceden de duymuştum.”Evet fazlasıyla arkadaş canlıyızdır”
Arkama dönmemle birlikte şoka uğramam bir olmuştu bunlar Çağan ve Özgürdü.
Beni tehdit eden çocuklar ve en önemlisi katil olan çocuklardı !
Şaşkınlığımı gizleyemeyerek ”Senin arkadaşların bunlar mı ”diye söylendim.
"Evet sevgilim Özgür ve arkadaşı Çağan ."
Evet bu bölüm biraz kısa oldu ama hikayenin akışından dolayı böyle olmak zorundaydı.Geçen ki bölümdeki yorum ve oylarınız için çoooook teşşekürler iyi bir başlangıç yaptığımızı düşünüyorum.Bu arada yb miz hazzır ve uzun oldu:D
voteler artara en kısa zamanda gelir :) <3
Patchin_norasi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI CEPHE
Roman pour AdolescentsAlt dudağımı emerken benimkinin üstünde gülümsediğini hissettim. Saçımı yana attı köprücük kemiğimin üstünü öptü. Parmak uçlarımı pantalonun beline takıp onu iyice kendime çektim. Yüzünü omuz boşluğuna gömerken elleri sırtımda dolanıyordu. Alçak bi...