●6.Bölüm-"Unutma sen başrolsün"

392 25 24
                                    

Bölüm Şarkısı:Soundgarden - Black Hole Sun

İyi okumalar^.......

Birinin beni izlediğini fark etmemle penceremden uzaklaşmam bir olmuştu . Derin bir nefes aldım.Hale gözetlenme korkusuyla tekrardan pencerenin önüne geçtim.Tülün arkasından orda olup olmadığına baktım.

O yine orda duruyordu...

Simsiyah dar bir pantolon giymiş,üstüne geçirdiği gri kapşonlu montuyla da kafasını örtmüştü.Dikkatlice odama bakarken, ben de azda olsa onun vücudunu kafama kazıyordum.Kadınsı bir vücudu vardı.Fakat tipinden erkek olduğu anlaşılıyordu.

Kendimi korku flimlerinde hissederek kapıya doğru ilerledim.Çünkü bu serserinin gecenin bir yarısında benim odamı izlemesi bir suçtu.

Sapıksa daha fazla bir suç...

Bugünkü yaptığım yanlışlardan kaçıncısı olduğuna izin vermeden,dış kapıyı açtım,bahçede ki ağacın arkasına geçerek onu daha yakından izleyecektim ki...

0rtadan kaybolduğunu fark ettim.

Kısa bir küfür seansının ardında evin merdivenlerine oturdum. Birisini neden beni izlesin ki ?

Belki yanlış görmüştüm . Fakat gözlerinin benim pencereme kilitlemiş bir halde hiç kıpırdatmadan baktığına da emindim.

Anlamıyordum!

Daha dün taşındım yeni bir yer bana 1 günde neler yaşatmıştı. Bu sabah kasabayı gezicem derken kaybolmuş,2 çocuğun birisini öldürürken yakalamış,gittiğim partide onlarla tekrardan karşılaşıp Çağan denilen herif bu sefer beni sahiplenmişti.Gerçekten de burası garip bir kasabaydı.

Arkamdan gelen kıpırtıyla ürkmem benim düşüncelerimden sıyırdı.

Kısık bir sesle "Kim var orda" diyerek geveledim..Panikle arkama döndüm.Ses arka bahçeden geliyordu.

Kollarımı göğsüme kavuşturmuş,kaskatı bir halde arka bahçeye ilerlerken ağaçların arasındaki hışırtı sesi daha da şiddetleniyor,korkmama neden oluyordu.Korku dolu adımlar atarken bir gölgenin önümden geçtiğini fark ettim.Yani arkamdaydı bana dokunmasıyla, sokağı uyandırmama neden olmuştu.

"Alya... benim."

"Anne..."

Derin bir oh çektim.Demek ki beni izleyen şu an burada değildi.

"İyi misin."

"İyiyim de sadece beni korkuttun."

Annem beni şaşkın bir ifadeyle süzdü.

"Bu saatte, arka bahçede ne işin var." .Anneme tabi ki de bu yabancıyı söylemeyecektim. Yoksa peşime koruma takacağından adım gibi emindim.

"Şey...Beni sadece uyku tutmadı da"

"Sen,nasılsın,hastaların nasıl."

Annemin dikkatini başka yöne yöneltecek tek konu.

"Hepimiz iyiyizde,sen iyi görünmüyorsun."

"Ben çok iyiyim... Dedim ya sadece uyku tutmadı."

Annem hala pek inanmışa benzemiyordu. Ama beni üstelememişti de. "Peki,eve girmek ister misin.Üşeteceksin."

Kafamı sadece sallamakla yetindim.

"Alya" Basamakları çıkarken seslenen annemin ses tonu ciddiydi. "Anlatmak istediğin bir şey varsa söyleyebilirsin."

Evin kapısına geldiğimde "Sadece uyumak istiyorum."diyerek odama çıktım.

Yatak odamın içinden giren güneş ışınları,uyanmama sebep olmuştu.Pencerem açıktı ve hafif bir esinti sabahın ilk nefesini üflüyordu. Derin bir nefes aldım.Cep telefonumu yastığın altından çıkardım ve mesajları kontrol ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARŞI CEPHEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin