Kötümser ➰3.bölüm
Olduğum yerde hem ağlayıp hemde çığlık atıyordum.Bana ne olmuştu böyle daha ilk tanıştığımda Mertle arkadaş olmamalıydım.
"Dur ne yapıyorsun kendine gel Cansel!"
Hala ağlıyordum ama çığlık atmayı kestim.Ayaklarım beni taşıyamıyordu o yüzden birden yere kapaklandım.
"İyi değilim Mert.Hiç iyi değilim."
"Bir sigara yak geçer güzelim.İstermisin?"
Ne diyordu bunlar böyle tamam gerizekalı olduklarını biliyordum ama bu kadarı da fazla.
"Ya siz MAL mısınız? S*ktir olup gidin şu kızın başından.Hemde HEMEN!"
İşte benim kızım.Melisten böyle birşey beklemezdim ama kız dayanışması diye buna denir.
"Melis , Cansel sana emanet."
"Emredersiniz Mert Bey!"
"Hahaha çok komiksin Melis."
"Komik benim göbek adım Mert yeni mi öğrendin.Hadi boş konuşmada yaylan"
Sonunda hepsi gitmişti.Tarıkta gitmişti.Melis beni kaldırdı ve birlikte kızlar tuvaletine gittik.Ağlamaktan gözlerim şişmiş , bağırmaktan sesim kısılmıştı.Melis merak eden gözlerle bana bakıyordu.Anlaşılan o ki ben konuşana kadar birşey söylememeye karar vermişti.Ama ilk önce tuvaleti kontrol etmem gerekti.Tüm kabinlere tek tek tekme attım.Aldığım tekvando eğitimi işe yarıyodu.Kendime aynadan baktım ve konuşmaya başladım.
"Melis ben hiç bir şey anlamıyorum.Dün ne oldu , hiç bir fikrim yok.Tarık neden böyle davranıyor,Dün aramızda neler geçti???"
Tüm bu sorulara aklım sıra cevap arıyordum.o sırada Melis;
"Dün ne oldu ben söyliyim.Mert yine piçlik yapıp sana zorla kokain aldırdı.Tabi senin kafa 1 milyon.Tarıkta o fırsat bu fırsat senden yararlanmaya çalıştı.Sen uçmuş olduğun için önüne gelen ilk kişiyi öptün.Tabi ki o kişi de Tarık olunca... seninde istediğini düşündü ve sana sahip olmaya çalıştı.Sen sonradan farkına varınca kendini geri çektin ve yere düşüp kafanı çarptın , bayıldın."
Şimdi tüm taşlar yerini bulmuştu.Okulda tek elde edemediği kız bendim.Tabii ya! Başka neden benimle çıksın ki? Benim zor biri olduğumu bildiği için yavaş yavaş sindire sindire yapıcaktı bunu.Bende buna izin vericek göz varmıydı.Belkide bende ona oyun oynamalıydım.Onu kendime hayran edip sonra ondan ayrılabilirdim.Evet Evet bunu yapabilirim.
"Şimdi daha iyimisin? Kafandakilere cevap bulanildin mi şimdi?"
"Evet şimdi daha iyiyim." Pişmiş kelle gibi sırıtıyordum.Bu Melisin dikkatini çekmiş olmalı ki.
"Neden öyle Mal gibi sırıtıyosun?"
"Yok birşey."
"Kızım senin psikolojin bozulmuş baksana"
"Neyse boşver sen beni ya 2 derside kaçırdık ne yapıcaz sen onu düşün."
Koşarak tuvaletten çıktık ve sınıfın kapısına geldik.Teneffüse fazla kalmamıştı bizde derse girmeye gerek duymadık.Bahçeye çıktık ve birar tane sigara tüttürdük.
Zil çalmış ki karşıdan Tarık geliyordu.O kadar sexy'di ki ona hayran kalmamak imkansızdı.Bir an gerçekten onun olmak istediğimi hissettim ve bu hemen olabilirdi.Aslında şöyle düşünürsek bu oyundan ikimizde eğlenicektik.O yüzden bu oyuna şu andan itibaren başlıcaktım ve şu an tam zamanıydı.
"Naber tatlım." dedi ve öptü.
Yalan söyliyemezdim çok güzel öpüşüyordu.ister istemez etkisinde kalıyordun ve ben gerçekten etkilenmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötümser
Roman pour Adolescents- '' Cansel uyan. Uyan artık! Lütfennn! '' Diye bağırıyordu biri. Çok baygındım neler olduğunu hatırlamıyordum ama başım çatlıyordu tek hatırladığım birinin bana uyan diye bağırdığıydı. • Kapak yapımı bana aittir.