➰Bölüm 9

67 10 0
                                    

Kötümser ➰9.bölüm

***HATIRLATMA***

Pizzaları yedikten sonra kaplarını çöpe atmak için dışarı çıktım.Ve karşımda ne göriyim.Tarık ve Melis öpüşüyorlardı.Hemde benim evimin önünde.Melis ne kadar istemesede Tarık zorla yaptırıyordu.Eminim bundan Dumanın hiç mi hiç haberi yoktu.Tarık madem intikam alıcan bunu benle yapmalıydı.Melisin hiçbir suçu yok!!Bu da bunu biliyordu zaten..

***

Tarıktı bu...İstediğini her türlü yolla elde etmeye çalışması.Onun yöntemiydi bu , insanların zayıf noktaları.Benimde Melise ne kadar bağlı olduğumu biliyordu ve bunu bilerek kullanıyordu.Ben onlara baktıkça Tarık daha sert öpüyordu ve Melis bunun üzerine acıdan inliyordu.Birden elimdeki çöpü hala atmadığımı fark ettim.En azından benim burda olduğumu Melisin bilmesi lazımdı.Değilmi?? (piç sırıtışı) Elimdeki çöpleri , en fazla ne kadar ses çıkartabilirsem o şekilde çöpe attım.Bir anda ikisininde bana baktığını hissettim ama arkamı dönüp eve girdiğim için göremedim.Hızlıca gördüklerimi Merte anlattım.Mert o kadar köpürmüştü ki, onu tutmak imkansızdı.Dumanı aradı ona anlattı herşeyi.Bir hıcımla dışarı çıktı ama artık çok geçti Meliste Tarıkta kaybolmuşlardı.Yoklardı , gitmişlerdi.Tarık da yine istediği şeyi almış oldu.

Mert çok sinirliydi.Onu zorla içeri sokabilmiştim.Tarığa sövüp duruyordu, bende onu sakinleştirmeye çalışıyordum.Mert bir hıcımla mutfağa gitti ve 2 birayla geri geldi.Evet yine kendini sakinleştirmek için içicekti.Ne zaman bir sıkıntısı olsa çözüm aramaz içerek unutmaya çalışırdı.Bu hali beni mahfediyordu.Bende gidip,bir birada ben aldım.Ne yani bende bazen yapıyorum.Ama sadece o anlık unutmaya yarıyodu.Mert ise kafa dağıtmak için içiyordu.Benim tek farkım buydu işte.

Saatler geçtikçe çözüm aramak yerine olanları unutmaya çalışıyorduk.Gecenin sonu gelmiyordu.Tarık nasıl bir çocuktu böyle? ve beni neden bu kadar istiyordu? Kafam iyice karışmıştı.Artık sağlıklı düşünemiyordum o yüzden Mert bana iyi gelebilirdi.Az da olsa sakinleşmişti.Bende yanına sokuldum ilk önce beni istemiceğini düşündüm ama hiçte öyle olmadı.Kafamı göğsüne koydum oda saçımla oynamaya başladı, bu beni rahatlatıyordu onun her zaman yanımda olduğunu bilmek.Keşke asla bırakmayacağınıda bilebilseydim.Ben ona karşı tuhaf şeyler beslemeye başlamıştım.Ama bu duygular çok güzel hisler , sanırım içten içe onu seviyordum.

***

Saatler bir türlü geçmiyordu.Sabahı zor ettik.Mert sabaha kadar yanımda oturdu beni yalnız bırakmadı."Bundan sonra seni yanımdan ayırmayacağım." gibi şeyler söyledi ama ben aldırış etmedim.Çünkü çok kısık sesle söylemişti.Yanından kalktım ve yicek birşeyler hazırlamaya başladım.'Ne hazırlasam' diye düşünürken dolabı karıştırmaya başladım."Kahretsin!"dolapta sadece bira vardı.Biz ne zamandır alışverişe gitmiyorduk.Bugün dışarda yiyecektik.Mert uyandıktan sonra şu eve bir şeyler almamız gerekliydi.Onu zorlada olsa alışveriş yapmaya ikna etmeliydim.Yoksa durmadan dışarıdan yiyecektik ve iki güne kalmaz midemiz altüst olucaktı.Bu dolabı doldurmak şarttı.

Hemen duş almak için yukarı çıktım.Leş gibi bira kokarken alışveriş yapamazdım herhalde.Olamaz şampuanda bitmişti.LANET GİRSİN! Bu ne ya!Acaba Mertin banyosunda şampuan'ı kullansam ne olurdu.Nasılsa şampuan şampuandır kız erkek fark etmez.Askıdan bornozumu üzerime geçirdim.

Mert'in odası her zamanki gibi dapdağınıktı.'Yemin ediyorum burda bilinmeyen yeni canlı türleri bile vardır.Ne zamandır temizlemiyo kimbilir.' Tam banyosuna girecektim ki!

"Odamda ne aradığını sorabilirmiyim?"

Mertmiydi bu?Sesi uykuluydu,uyanmıştı.Kahretsin! ve bornozla onun odasındaydım.Ne diyecektim şimdi.'bir kerelik şampuanını kullanıcam' mı?Düşün düşün Cansel.

"Şeyyy.Şampuanını alabilirmiyim?benim ki bitmişte."utanmıştım.Ne oluyor bana böyle.?

"Tamam hallet işini sonra getir benimde banyo yapmam gerek."

"OKEY!"Okey mi? Salak Salak Salak!!!Tamam varken neden ingilizce."Bu arada dolapta hiçbirşey kalmamış bugün alışveriş yapmamız şart."

"Yarın hallederiz bugünlük dışardan hallederiz."

"HAYIR!Sonra unutuyosun ben seni tanıyorum.Alışverişi bugün yapıcaz o kadar!"Kendime güvenim gelmişti herhalde ve bu halde.

"Ne bekliyosun o zaman?"

Evet niye bekliyordum.Hemen kendi banyoma gittim ve duşun rahatlığına vardım.Çıktıktan sonra saçlarımı maşalayıp dağınık bir şekilde ördüm,üzerime kot sortumu ve sırtı açık turkuaz buluzumu giydim.Bu buluzumu seviyordum eteklerinde püskülleri olması hoşuma gidiyordu.Ayakkabı olarak mavi converse ve siyah (aynalı) RayBan gözlüklerimi aldım.Hafifçe bir makyaj yaptım.Harika görünüyordum, sade ama şık.Ah unutuyordum şampuan.Şampuanı merte götürdüm.

"Nerde kaldın 1saattir onu getirmeni bekliyorum.Birde alışveriş yapalım diyorsun saat kaç oldu ve daha kahvaltı bile yapmadık."

"Bir bayanın çabuk hazırlanmasını beklemiyordun herhalde?Ayrıca sanki hergün kahvaltı yapıyorsun ya!"Son sözümü dalga geçer gibi söylemiştim.

"Çıkıcakmısın yoksa beni mi izliceksin?"seni izlesem fena olmazdı.Ya ne diyorum ben böyle.

"Çç-ıkıyorum."Bide kekeledim.Aferim Cansel.

***

O duştayken bende eksik olan şeyleri yazdım.Umarım yanına yeteri kadar para alır çünkü liste tam 3 A4 tutmuştu.Mertin hazırlanmasını beklerken karnım gurulduyordu.Acıkmıştım.

"Acıkmışsın."dedi Mert.Üzerine kolsuz lacivert t-shirtünü , yırtık kotunu giymişti.Siyah converselerini giymiş ve Mavi RayBan gözlüğünü takmıştı.Kahretsin çok yakışıklıydı.

"Gidelimmi?" şeyy onu süzmekten cevap bile vermemiştim.

Birlikte arabaya bindik ve Palladium'a gitmeye başladık.Maceraa Başlasınnn !!

Yol boyunca "Bridget Mendler - Top of the wold" şarkısını söyleyip durdum ve mertin dürtülerini çektim.Yarın heryerim morarırsa şaşırmıcam.Ama ben bu şarkıyı seviyorumm.

Mert listeyi gördüğünde çok şaşırmıştı.'Ben olsam bende şaşırırdım 3aydır dışardan yiyorduk'Bana soru soran gözlerle bakmaya başladı.'Bu kadar şeyi niye alıyoruz'bakışıydı bu.Bende hiçbirşey söylemedim.Döndüm ve kafeye doğru yürüdüm ve oda peşimden geldi tabi ki.En güzel masalardan birine oturdum ve 2 tane 'white mocca' söyledim.Moccalarımızı içtikten sonra market bölümüne gitmeye başladım.Sen kaşındın 3 ay eve bakmamak neymiş görücekti.

-------///-------///-------///-------

Merhabaaaaaa :))) Bu bölüm geç geldi çünkü meşguldum istanbula yeni geldim.Bu bölüm biraz Mert ve Canselle ilgili oldu.Onların ön planda olması hoşuma gidiyo ama tabii sizin fikirleriniz daha önemli :) Bu arada 1.2K olmuşuzzz :))) Okuyan herkese teşekkür ederim sizi seviyorummm :***

En güzel yorum yapanı sonraki bölümü ona ithaf edicemm ;))

KötümserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin