Merhaba arkadaslar :)
Hikayemi begenmeniz umidiyle...
Yorumlarınızı bekliyorumm
Bu okul donemi benim icin cok zorlu gecmisti malum universite sınavlarına hazırlandım.Aa pardon size kendimi tanıtmayı unuttum ben Ece. :) :))
Evet kendimi de tanıttıgıma gore dedigim gibi bu sene beni epey yıpratmıstı bu sebeple bu yaz gonlumun istedigi gibi gezip tozucaktım.Kimle derseniz kız kıza cok sevdigim arkadaslarımla.
Size onlarıda tanıtayım Ayca benim cocukluk arkadasım oyle sıcakkanlı ve sevecendir ki bi gorseniz :) Digeri irem.İrem de benim lisede tanıstıgım bir arkadasım ucumuz bir araya geldigimizde gorseniz bizi :D Cok kafa kızlardır..
Her neyse bizi zamanla daha iyi tanırsınız bu yaz tatil icin uc kız Cesmeye gittik.İremlerin durumu baya iyi orada evleri var yani otelde degil evde kalıcaz...
Bizi gorseniz nasıl heyecanlıyız hazırlıklarımız haftalar oncesinden basladı neyseki gidicegimiz gun geldi cattı ve yola cıktık hicbir seyden habersiz...
Niye boyle dedigimi yakın zamanda ogreniceksiniz merak etmeyin.
Zaten hayatım bu tatilden sonra baya bi degisti.
Aksam uzerine dogru eve vardık -cesmedeki eve- Hepimiz cok yorulduk kendimi bos buldugum bi yere attım.
Arkadan İrem seslendi.
-Kızlar evde hicbir sey yok acilen alısveris yapmamız lazım diye.
-Yarın sabah halletmeliyiz bence bu isi benim hic halim yok dedi ayca.
Ayca haklıydı bir adım atıcak halim yoktu zaten odalarımıza gittigimiz gibi uyuduk.
------SABAH--------
Kızlar hadi kalkınn!!! diye İrem seslendi.
Kızım sendeki bu enerji nedir boyle kapa su ceninide az uyuyalım dimi ama!
Ama bizim İrem durur mu uyanmadık diye uzerimize bir bardak soguk suyu ayrı ayrı bosalttı en son Ayca'nın agzına sıcıcam İrem gel buraya diye bagrıslarını duydum :D
Ve ben hala o soguk suya rahmen uyuyorum sulalem rahat olum benimmmm.ayıks yani tamam farkettim bazen ergene baglıyorum ama napabilirim.
Oyle yada boyle benide zorla kaldırdılar.Alısverise cıkıcakmısız sanki ben olmadan alısveris yapamıyolar pehh.
Ben banyoda soylene soylwne hazırlanırken yine iremin o bet sesini duydum
-Ece hadi amk!!
-tamam ozurlu sey diyerek asagı indim baktım bizim kızlar pek bi tas hemen erkek gibi sarkıntıiıga basladım ikisinede
-Hepsi sizin mi bebeklerrr.Bunu derken bide sesi erkek gibi yaptım ıyk bian kendimden sogudum ulan ne pis bi insan.Hee bu arada beni sey sanmayın anladınız siz (goz kırpan gulucuk) deigilim kesinillikle!!!
Alısveris falan derken plaja gitme saati geldi oley :)
Guneslenmeyi tenimin bronzlasmasını istiyorum hemen simdi suan :D
Veee plajdayız hemen serin sulara attım kendimi tabi kızlarda arkamdan hemen geldiler uzun sure yuzduk sonra guneslenmek icin senzlonglarımıza uzandık.
Allah'ım bu memlekette ne kadar abaza var bilmiyorum dik dik bakmaları mı tanısmaya gelmelerimi ama bizim kızlar bundan hic sikayetci degiller bulmuslar kendilerine manita hemen simdi Allah icin cocuklar tas..
Bana gelince benim bugune kadar erkek arkadasım olmadı hatta tabiri caizse erkekleri dusman gibi goruyorum cunku babam annemii biz kucukken bir kadın icin bırakıp gitmis sanırım bu sebeple onlara boyle davranmam.
Guneslenme onların muhabbeti derken zaman epey gecti eve donduk.Aksam yemegi yiyip gecelere akıcasss. Hepimiz tas gibi hatunlar olup dısarı cıktık.
Tamam kendimi ovmek istemem ama bence kendi capimda guzel kızım :D
Eee uc kız cesmede takılıyosanız ve resitsniz hemen diskoya barlara gidersiniz bizde oyle yaptık.
Kızlar bir yere gecti bende icecekleri almaya gittim alıp onların yanına donerken gerizekalının teki kızla salak salak koklasırken bana carpmaz mı!!
Okuz, domuz bi ozur bile dilemeden sadece yuzume bakıp geri dondu benim ustum tabi kirlendi ama benim adımda eceyse kork benden!!
Cocugu durttum basladım saydırmaya sanırım biraz kendimi kaybetmisim en son kızlarla diskodan atıldıgımızı hatılıyorum bide o ukala seyin
-Ergene bak daha benim kim oldugumu bilmeden kalkıp ustume saldırıyo diyip iceri girmesini.
UYUZZZ!
Bir daha gorusmemek uzere ama malesef artık ondan kurtulusum yoktu farkında degildim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olmak İçin Çok Erken
Novela JuvenilAska cok uzak bir genc kızın askla tanısma oykusu :))