Karşımda onu görünce kısa bir heyecandan sonra kendimi toparladım.Heyecanımı fark etmiş olucak ki hafif sırıttı bana bakarken.
Tekrardan gülümsedi ve
-Ben Can birçok kez karşılaştık ama bir türlü tanışamadık dedi.
İfadesiz bir yüzle ona bakarak Bende Ece dedim.
Elini sıktığımda birden irkildim kalbim sanırım yerinden çıkmak için zorluyordu..Bunu anladı ve pis pis sırıttı hemen elimi ondan çektim.Kendimi toparlamaya çalıştım etrafa bakındım biraz.Ona bakmamaya özen gösteriyordum bu benim için gerçekten zor olmuştu..
Bir süre sonra içeke bişey almak için kalktı ve gidiş o gidiş 1 saate yakın gelmedi.Naptığını tahmin edersiniz bi tarafıma benzeyen bi kızla flörtleşmeye başladı.Sebepsiz ona sinirlenmeye başladım.
Toparlanmaya çalıştım ve içten içe kendime kızdım.Sahi noluyordu bana?Niye onu kızla görünce kızmıştım?Bu onun için normaldi Erdem ve Burak'tan duyduğuma göre yani kızlarla konuşurken duymuştum Can'ın tek gecelik ilişkileri meşhurmuş.Hala hislerimle boğuşuyordum kendime gerçekten çok kızmıştım.
Orada daha fazla duramıycağımı anlayınca kendimi iyi hissetmediğimi söyledim.
İrem bana pis pis sırıtarak
-Ben senin niye iyi olmadığını anladım şekerim dedi..
-Ne dedim.
-Cana doğru döndü ve ''Onu o kızla görmek istemiyosun doğruyu söyle kıskandın dimi'' bir kahkaha attı.
-Kekelemeye başlamıştım ''Sa-saçmalama irem!!''
Bana hıhı derken kolunu burktum çığlık atarken ''tamam senin dediğin gibi olsun'' dedi.
Bende tabiki benim dediğim gibi derken kızlara öptüm diğerlerinede selam verdikten sonra çıktım.Can bey hala kızın yanındaydı.
Dışarı çıktığım gibi derin bir nefes aldım.Taksi beklerken arkamdan birinin sesiyle irkildim.Arkamı döndüğümde sesin sahibinin Can olduğunu anladım.Gülümseyerek yanıma geldi ve seni ben bırakayım istersen burada bekleme dedi.
-Onu umursamayarak ''Benim için sorun değil sen kız arkadaşının yanına git'' dedim.Sonra söylediğimden pişman oldum ama iş işten artık çoktan geçti.Ağzımdan o sözler çoktan çıktı.
Hafifçe bana doğru gülümsedi ve bekle arabayı alıp geliyorum dedi.
Arabaya bindiğimde hiç konuşmadık ben dışarısını izliyordum o ise ara sıra bana bakıyordu..
Eve geldiğimizde iyi geceler diyerek tam çıkıcakken kolumdan tuttu.Uzun bir süre bir birimizin gözlerinin içine bakıp kaldık zaten onun o kahverengi gözlerinde insan kendini kaybederdi bende kaybetmiştim.
Bana doğru yaklaşmaya başladı beni öpüceğini anladığımda hemen kendimi çektim ve tekrar iyi geceler diyip arabadan indim.Hiç bir şey demeden hızla arabayı sürdü ve gözden kayboldu.
Bende orada 5 dakika hiç birşey yapamadan durdum az önce öpüşebilirdik Can'la.Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu.Kendime gelip içeri girdim hala onu düşünüyordum hafif bir gülümseme oluşmadı değil yüzümde.
Gerçekten ben ilk defa böyle hissediyordum onda çok farklı birşeyler vardı.Ne bilmiyorum ama çok farklı...
Yatağa yattığımda uyuyamadım.Kendimi hislerimi ve onu düşündüm.Sanırım çok büyük konuşmuşum ondan hoşlanmaya başlamıştım çoktan.
Sabaha doğru kızların eve geldiğini duydum kafayı bulmuşlardı..
------SABAH------
Uyandığımda saate baktım gerçekten çok geç olmuştu kızlara uyanamamıştı eee akşamdan kalmalar sonuçta..
Yataktan kalkıp mutfağa yöneldim ve kahvaltıyı hazırladım.Kızları kaldırmaya gittim zorda olsa onları uyandırmayı başarmıştım hep beraber sessizce kahvaltımızı yaptık mutfağı toplarken sessizliği Ayça bozdu.
-Aaaa İrem biz Ece'ye bu akşam evde olamıycağımızı söylemeyi unuttuk.
-İrem'de evet unuttuk diyip bana döndü.''Akşama bizimkilerle yemeğe gidicez bebeğim'' dedi.Evde tek kalıcaksın sorun olmaz dimi dedi bana masum masum bakarken.
Bende ne sorunu siz eğlenmenize bakın dedim.
Arkadan Ayça'da korkarsan ''Can'ı çağır'' dedi. İremle ikisi gülmeye başladılar.Salak salak konuşmayın derken onlara vurmaya başladım.
Onlarda tamam abla kızma deyip konuyu kapadılar.
Böyle derken birbirlerine bakıp sinsi bir şekilde sırıttılar.Vardı birşey ama bana söylemiyorlardı.
Akşam tek başıma kalınca bende kendime film gecesi yapayım dedim.Naplım yalnızlık..
Patlamış mısırımı hazırladım tam filmi açıcaktım kapı çaldı.Küfür ede ede kapıya gittim.Kapıyı açtığımda kolunu kapının kenarına dayamış bana sırıtarak bakan canı gördüm.
Sinirle Ne işin var senin burda bir yalnız kalamıycakmıyım ben!! dedim.
Oda bana bu kadar sene yalnız kalmışsın yetmez mi dedi.
Snirli bir şekilde nefes aldım.
Oda çok ayıp ece insan bi içeri davet eder ben misafirim sonuçta derken çoktan içeri geçti.
Görgüsüz çocuk naparsın!
Gözlerimi devirerek eee buyur madem dedim.Hemen kanepeye oturdu.Ooo film mi izliycez dedi.
Bende film izlemiycez daha doğrusu sen izlemiyceksin ben izliycem dedim..
Yüzsüz bir şekilde sırıttı ve filmi açtı hadi filmi başlattım.Çaresiz yanına gidip filmi izlemeye başladım..
Evde buluan bir romantik filmi izliycektim.Önceden hiç izlememiştim ve bu kadar sıkıcı olduğunu bilmiyordum.Yarısına gelmeden uykum gelemeye başladı.En son uykuma yenik düştüm ve uyuyakalmışım..
Hee Can'a gelince sabah kalktığımda birini sarılarak uyuduğumu fark ettim bunun Can olduğunu fark ettiğimde içimden hep böyle kalmak geldi.Uyanmaya başladığında gözlerimi kapayıp uyuyormuş numarası yapmaya başladım.Gözlerini açtığında bana baktığını hissedebiliyordum sonra elini kaldırıp saçlarımı okşamaya başladı o kadar güzel bir duyguydu ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olmak İçin Çok Erken
Roman pour AdolescentsAska cok uzak bir genc kızın askla tanısma oykusu :))