"syg blik kedah bila ?" tanya anas ketika kami masih dalam pelukan..
"kalau ikutkan tiket besok lha kenapa?abg balik kl bila ?"tanyaku kembali..
"ooo,abg pon balik besok jugak..syg taknak ikut abg balik kl k ?nanti bila syg takdak abg rindu macam mna ?abg nak peluk syg mcm mna ?"sambil mengeratkan lagi pelukan...
"ish ,abg nih mengada lha ...sebelum kita nikah abg peluk spa ? peluk bantalkan ...peluklah bantal tuhhh...awat yg gedik sangat nihh wahai anas mikhael"aku mengecilkan mataku dan renung tepat ke wajahnya..
"itu sebelum nikah dgn syg,sebelummmm...kitaaaaaa..."aku menekup mulutnya sblom dya smpat menghabiskan ayat dia...
"ishh..takpayah lha nak ingatkan ...abg nihhh gatal...kayla muda lagi tau..tak baik usik kayla macamtu"aku dha menyembamkan mukaku ke dada milik suamiku..
"alaaa,knpa syg nak malu,dha sma ² rasakan" dya buat dhaaa...laki sapa nihh..
"haishh abg...i'm still virgin ok...nasib tak sempat nak melalut...kalau tak habis kayla ..terpaksa ke kelas dengan perut memboyot...abg lha nihh nakal sangat" nasib lha ibu call tadi ...kalau tak habis kesucian aku dirampas suamiku yg gatal .....
"knapa nak salahkan abg ,kayla yg start goda abg ..spa suruh goda..kalau dha tahu iman sorg lelaki senipis kulit bawang"balas anas kembali...
"abg yg merajuk...niat nak pujuk je ok...tak niat pon nak goda abg....abg yg prevett sangat tuhh dha knapa ?"marahku.
"gatal ² abg dgn isteri abg jha ,anas menarik hidungku hingga sedikit kemerahan..
"sakitlha abg...ska buat kayla macamniiii...nak merajuk dgn abg.."pantas aku membelakanginya..anas kembali merapati tubuhku..digerakkan jari-jemarinya di belakang tubuhku yg tidak belapiskan sbrg kain...membuatkan aku tergelak kerana kegelian....aku terus memalingkan tubuhku kembali ..supaya dapat memberhentikan pergerakkannya...
"ehhh..kata merajuk...kenapa kalih tgk muka abg balik " dia memerliku sambil menghemburkan ketawa... aku menjelingnya sempat dya menguis rambutku dan menyangkutnya dibelakang telinga ...aku membetulkan sedikit kedudukan yg agak rimas dan menarik selimut sehingga ke paras leher.. bkn boleh bila duduk dgn suami yg gatal ..karang meliar matanya ke arah bdnku yg sedikit terdedah...pantang dibuatnya...menuduh plk kita menggodanya...
"dha lha abang kayla nak pergi mandi nihhh ..lpslhaaa "rengekku untuk pelukan dilepaskan...
"jom mandi sekali lha,kalau tak abg taknak lepaskan "dia mengeratkan lagy pelukan...
"ishhh,,,hg nihhh pasepa anas mikhael oiii...oqg qimaihhh nihhh ..dha lhaaa tak puaihhh lagi kaaaa"habis loghat utaqa aku dha keluaq geqammm tak biaqq..
"biaq lha kat chek...bini chek suka hatiaqqq chek lha nak buat apoo...spa squh hg ketegiaqqqq." balasnya
"dha lha abg huduh benor kedah abg...sakit telinga kayla,dasar oqg kedah saja dok kl terus lupa daratan... " sambil mengusap telinga...bingit habis dibuatnya...
"ohh dha pandai kutuk abg.."anas memainkan jemarinya diperutku..
bingkas aku terjun dari katil ...lari masuk ke dalam toilet..malu jugak lha tanpa seutas benang terpaksa lari dpan dya hanya semata ² nak laqi dry perangai prevert dya tuhhh..."wow..syg buat abg tergoda again lhaa "...laung anas...ishhh tak malu btol kalau org dengarnihh mahu diviralnya....
.........------........-------.......-------.....------....----
malam kian membuka tirai..bintang ² berkedipan di muka bumi...aku membiarkan angin menepuk manja tubuhkan...ralit aku dibuai..anas datang memeluk pinggangku dari belakang..palaku ku biarkan menyandar di dada bidangnya..kami ralit dibuai perasaan..."sayang ?"panggil anas..
"ya abang knapa ?"
"abang hantar ayg balik ye nanti ?"pinta anas sambil mengemas pelukkan ditubuhku..
"laaa ,knapa pulak abg nanti abg pula yg pnat ..dari terengganu singgah dikedah sbb nak hantar kayla..tak payah lha kayla ok sajia...kayla boleh balik sorg ² abg jangan risau ok ?"aq masih mnghadap langit tangaku aku angkat lalu diletakkan dipipinya..
"dalam kamus hidup abg tiada pnat untuk isteri abng.. jangan melawan ya syg ...abg yg nak hantar kayla...." balasnya ...
"ikut suka lha abang...malas nak gaduh dgn abg "aku kmbali merenung ke arah bulan dan bintang....
YOU ARE READING
jodoh rahsia tuhan
Romance'setiap orang telah Allah aturkan jodohnya...hendak atau tidak dialah pasangan hidup kita di dunia mahupun akhirat selagi sah dalam sesuatu ikatan yang dinamakan ikatan perkhawinan....'-AiDin060802