1

220 11 0
                                    

- Mehet? - kérdezte Katicabogár a társait.
- Naná! - kiáltották mindannyian.

Fekete Macska szokás szerint lefoglalta Múzsát ezúttal Páncélossal.

Múzsa egy festőpalánta volt akinek a műveit nem ismerték el, bezzeg Nathaniel-ét dícsérték. Amitől égtelen haragra gerjedt és Halálfej kapva az újabb alkalmon akumatizálta a gyanútlan áldozatot. Ereje az volt, hogy akit megérintett az ecsetével műalkotássá változott.

Amíg Múzsa figyelme el lett terelve, Rena Rouge egy kiállítás megnyitót illusztrált, a képek amik ki voltak állítva azok mögött rejtőzött Méhkirálynő. Az ő feladata Múzsa lebénítása volt, hogy Katicának könnyebb legyen megkeresni a megszállt tárgyat.

Múzsa bevette a cselt és a banda könnyen hatástalanítani tudta a gonoszt. Miután Katica megtisztította az akumát és minden visszatért a régi kerékvágásba összegyűltek, mind összeütötték az öklüket:

- Szép volt!

- Megnézem Nath-et! - kiáltotta Méhkirálynő majd elrepült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Megnézem Nath-et! - kiáltotta Méhkirálynő majd elrepült.
- Komolyan aggódik egy emberért? - csodálkozott Katica.
- Fura mi? - suttogta Rena.
- Ne piszkáljátok - kérte Páncélos - ő Nathaniel ihleteinek forrása!
- Nekem te vagy a múzsám, bogaram! - átkarolta a lány vállát Macska.

Rena és Páncélos egymásra néztek, majd kettesben hagyták a párost.

                                ***

- Nath, minden rendben? - kíváncsiskodott Méhkirálynő a vöröstől.
- Igen, hála neked... - mindketten elvörösödtek - akarom mondani nektek! - fejezte be a mondatot a fiú.

Egymással szemben álltak.

- Nem tudtam volna elviselni ha a legnagyobb rajongómnak valami baja esett volna! - megérintette a srác vállát Méhkirálynő.

Ekkor pittyegni kezdett a csatja. Méhkirálynő odakapott, mennie kellett.
Nathaniel megszorította a kezét:

- Ne menj!
- Muszály! - azzal lerázta őt és elrepült.

A Grand Pari tetejére érve visszaváltozott. Pollen kiröppent a csatból gazdája vállára. Chloé leroskadt a teraszon utat engedve a könnyeinek.

- Valami baj van, királynőm? - aggódott Pollen.

Chloénak leesett, hogy nincs egyedül, letörölve a könnyeit annyit mondott, hogy csak a sminkje csípni kezdte a szemét. A kis kwami hitt neki és együtt szidták a sminket gyártó céget.

                                ***

Rena és Páncélos néhány háztömbbel messzebb visszaváltoztak és társaikat figyelték.

- Szerinted összejönnek végre? - sutyorgott Nino.
- Ki tudja, Fekete Macska kitartóan próbálkozik és úgy veszem észre, hogy Katica is kezdi beadni a derekát! - mosolygott Alya a telója mögött.
- Felveszed?
- A rajongóknak tetszeni fog!

A legnehezebb akció Where stories live. Discover now