Marinette álomátka:
- Mit gondolsz ma fogja megtenni? - kérdezte Alya Marinette-et.
- Remélem, hiszen már többek vagyunk mint kollégák és már több mint 4 éve egy pár volnánk, vagy nem?Marinette-et a suli elvégzése után a munkáit látva Adrien felkérte, hogy legyen a saját divattervezője. Természetesen igent mondott, munkaviszonyuk kapcsolattá erősödött. A divatbemutatók mindig Párizsban voltak, hogy a lány be tudjon segíteni a szüleinek a pékségben.
- Hogy képzelted az eljegyzést? - folytatta Alya.
- Ezen még nem gondolkodtam..... - agyalt Marinette.
- A miénk olyan romantikus volt - kezdte pirulva a fiatal nő - Nino pont egy esküvőn volt Dj és az egyik legromantikusabb számnál kapva az alkalmon megkérte a kezemet!
- Igen, tudom és azóta milyen csodálatos család lettetek, van 3 gyermeketek! - dícsérte Marinette.Kopogtatást hallottak az Agreste ház ajtajánál. Egy komornyik nyitott ajtót.
- Remélem hasonlóan romantikus lesz mint a tiétek volt! - fonta össze mutató és középső ujját Marinette.
A komornyik benyitott:
- Mrs. Agreste, önhöz jöttek!
- Köszönöm Albert, máris megyek!
- Nekem ideje hazamennem! - elköszönt Alya - a gyerekek tuti kicsinálták Nino-t és csajszi csak ügyesen!Albert kikísérte Alya-t, a nő pedig szemügyre vette a jövevényeket. Úgy gondolta, hogy valamilyen bemutatóra jöhettek, mert mindegyik olyan furcsa ruhát viselt.
A vendégek befáradtak Marinette-hez.
- Ez aztán a nyálas álomjövő! - kijelentette Jeanne d'arc.
- Nekem tetszik, olyan csicsás! - dícsérte Hyppolita.- Miben segíthetek? - érdeklődött Marinette a jövevényekre pillantva.
- Nézzétek már - mutatott rá Hyppolita - kapott egy új talizmánt és most már azt sem tudja kik vagyunk!
Marinette azt gondolta, hogy valami távoli rokonai lehetnek Adriennek ezért nem is zavarta el őket.
- Emlékezz hogy ki vagy! - kérte Micazoyolin.
- Én tudom ki vagyok, viszont ti nem mutatkoztatok be!
- Mi az elődeid vagyunk, Katica! - mondta La Coccinelle.Marinette nevetett:
- Én Marinette vagyok és remélhetőleg Adrien Agreste felesége! Nem tudom kivel tévesztetek össze!
Tentomushi lépett közelebb hozzá, megragadta a vállánál fogva:
- Emlékezz különben örökre elveszel!
Marinette egyre frusztráltabban kezdte érezni magát:
- Azt hiszem ideje távoznotok!
Tentomushi vállát megfogta egy kéz és messzebb húzta. Bo rúa lépett elő:
- Figyelj rám, Marinette Dupain Cheng! Téged megátkoztak, te valójában egy átlagos lány vagy Párizsban.....vagyis nem átlagos, kicsikét se!
Marinette álmélkodva figyelte a nőt.
- Te egy szuperhős vagy! Párizs védelmezője, Katica! A "fegyvered" egy varázs jojo volt! Csodálatos dolgokat tudtál alkotni és hőstetteket véghez vinni! Most viszont ha nem térsz magadhoz, ha beletörődsz akkor mindennek vége!
Marinette továbbra is kitartott az mellett, hogy kicsoda ezért inkább elküldte a vendégeit. A csapat jobbnak látta ha távoznak.
Beröppent egy pici katicabogár a tárva nyitott ajtón. Sütött néhány süteményt az estére hátha a barátja lépne egy fontosat az életükben.
YOU ARE READING
A legnehezebb akció
FanfictionTelt múlt az idő mióta Katicabogár és Fekete Macska kettesben mentették meg nap mint nap a várost. Immár 5-en harcolnak ellene. Azonban eljön az idő amire a csapat sem számított. Egyiküket Halálfej átállítja maga mellé ezzel veszélybe sodorva nem cs...