5

146 8 0
                                    

A fény elhalványodott, Tikki és Sass újra láttak, Marinette is kinyitotta a szemét.

- Öömm... - próbált megszólalni Marinette - így jó?
- Nem - kijelentette Tikki - mi történt?

Sass sóhajtott:

- Mudekudeku tudja mire készültünk! Megállította a kapcsolat létrejöttét!

Marinette lefagyott. Komolyan aggódni kezdett a városért, a barátaiért és családjáért, Adrien-ért, Tikki-ért, magáért.

- Neked nem lehet semmi bajod - nyugtatni próbálta Sass - te vagy Katica!

A lányon nem segített inkább jobban pánikba esett, belegondolt ha az a személy bajt okoz, akkor mindenkinek baja eshet rajta kívül.

Tikki előállt egy mentő ötlettel:

- Menjünk fagyizni! Attól mindig jobb kedvre derülsz! És még Sass nem is kóstolta!

Marinette vonakodva bár de beleegyezett. Megkereste a tárcáját, hirtelen lezuhant az ágyáról a párnája.
Ijedtében felkiáltott:

- Ez nem vicces!

A két kwami összenézett:

- De nem mi voltunk!

Visszahajította a párnát, megkérte a kwamikat, hogy bújjanak el az oldaltáskájában majd elindultak a fagyishoz a szerelmesek hídjára.

Marinette annyira el volt merülve a gondolataiba, hogy észre sem vette, hogy Nino és Alya is ott vannak Adrien társaságában. Intettek egymásnak.

- Nino.... - szólította Marinette a fiút - beszélhetnénk?
- Mi olyan fontos, hogy félre hívod tőlünk? - morgott Alya.
- Ez...olyan... - Marinette próbált valamit kitalálni.
- Adrien-el kapcsolatos - suttogta Nino kedvesének - egy perc és itt vagyok!

Alya még mindig haragudott a legjobb barátjára, hogy nem árulta el neki a titkát.

- Minden oké? - kíváncsiskodott Adrien.
- Persze, miért ne?! - mordult rá a fiúra Alya.
- Csak mert olyan feszült vagy - majd puhatolni próbált a fiú - Nino-val van valami?
- Áh - mosolygott Alya - vele minden a legjobb, de Marinette.....

Adrien azt hitte féltékeny a lány Marinette-re:

- Szerintem nem terveznek semmi olyat ami árthat a Nino-val való kapcsolatodra!

Alya akaratlanul is elnevette magát a kijelentésen. Jól tudta, hogy a lány kibe szerelmes.

                                  ***

- Javult a mester állapota? - szegezték hárman a kérdést Nino-ra.
- Valamennyire....állandóan a közelgő veszélyre próbált figyelmeztetni - válaszolta a fiú - Sass te mit keresel itt?
- Megkértem Marinette-et, hogy keressen nekem egy talizmánhordozót! - nézett ide-oda a kwami.
- Mit csinálsz? - kérdezte Tikki.
- Érzek valamit.....mintha a kiválasztott személy hívogatna! - kutatgatott a tekintetével Sass.

Marinette és Nino is követték a példáját. Ekkor meglátták Lukát a fagyizó felé haladni, közben gitározott.

Köszönt mindenkinek. Adrien-en féltékenység halovány vonásai jelentek meg az arcán amikor Luka megfogta Marinette vállát.

- Tökéletes az idő a fagyira ugye? - mosolygott a lányra Luka.

Marinette csak bólintott. A fiú látta, hogy barátjánál még nincs fagyi. Odahivatta a fagylaltost, aki gyorsan kikészített két fagyikelyhet a fiataloknak.

A legnehezebb akció Where stories live. Discover now