3

174 10 0
                                    

A lány füllbevalójában:

- Hol vagyok? - masszírozta a nyakát Marinette.

Visszaemlékezett a történtekre, el akarta Macskának mondani az igazságot ekkor Tikki átvette az irányítást felette.

- Ezért megfizetsz Tikki! - ígérte a lány.

Hamarosan látott mindent, de most sem tudta irányítani a testét. Látta ahogy Fekete Macskával az oldalán harcol Lila ellen.

- Macska! - kiáltotta bár tudta, nem hallotta - Tikki miért csinálod ezt?

Marinette mellett megjelent egy magas piros alapon fekete pöttyös bőrű raszta hajú nő.

Marinette mellett megjelent egy magas piros alapon fekete pöttyös bőrű raszta hajú nő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Te ki vagy?

A nő lassan felé fordította a fejét, megvizsgálta majd tekintete visszatért a harcra.

- Tudsz beszélni? - kérdezte Marinette.
- Nem hiszem el, hogy te vagy a legújabb kiválasztott! - felelte arrogánsan a nő.
- Ööm, oké!......És te ki vagy?
- Ősi nevem ti egyszerű halandók nem tudjátok kiejteni.... - válaszolta a nő - de ismered egy részemet!

Marinette kérdőn nézett rá:

- Csak nem? Te vagy.....
- Az első hogy is mondjátok "katicabogár" - idézőjelet mutatott ujjaival a nő.
- Miért vagy itt?
- És te?

Marinette meghökkent a kérdésen.

- Tikki hozott ide!
- Tehát olyat akartál tenni ami véget vetett volna mindennek! Ügyes voltam!
- Voltál? - visszakérdezte a lány.

Kis idő után Marinette szája hatalmasra nyílt a csodálkozástól. Összerakta, hogy ez a nő nem más mint a kis kwamija.
Óvatosan rákérdezett:

- Tikki?
- Miért dobtál volna el mindent egy fiúért?
- Ezt nem értem! Mégis mióta van emberi alakod? És miért irányítasz?
- Válaszolj! - ordította a nő.

Marinette megszeppent. Ez a nő nem lehet Tikki. Kis barátja nem ilyen erőszakos és sosem száműzte volna ki a saját testéből.

- Szóhoz sem jutsz....hah - gúnyolta a nő.
- Tikki te is tudod, hogy miért tettem volna amit!
- Én nem ő vagyok - magyarázta - Tikki belőlem lett! A nevem Mudekudeku!
- Mude.....ki? - értetlenkedett Marinette.

Mudekudeku meglegyintette karját amiből egy megtisztított akuma szállt ki majd ellenszenvesen mondta:

- Nézd mi lett volna, ha felfeded magad a társadnak!

A rovar elreppent Marinette előtt halovány ködöt képezve maga mögött.

A ködből egy posztapokaliptikus város képe jelent meg. Minden személyt akit a lány fontosnak tartott megjelent előtte holtan. Marinette nem hitt a szemének. Kisvártatva egy lila színű alak jelent meg és mészárolta a polgárokat. Az alakot megismerte, ő maga volt.

A legnehezebb akció Where stories live. Discover now