2

196 9 0
                                    

Másnap az iskolában Marinette szétszórtabb volt a szokásosnál is. Fekete Macska járt a fejében.

- Marinette?! - hadonászott kezével a lány orra előtt Alya - figyelsz te egyáltalán?!
- Hogy mi?
- A tanárnő megkért minket, hogy menjünk a könyvtárba pár könyvért!
- Jah, jó!

A folyosón sem szólt semmit Marinette.

- Csak nem Adrien csinált valamit? - furdalta a kíváncsiság Alya-t.
- Nem, dehogy is!
- Akkor ki vele mi a szitu?
- Egyszerűen fáradt vagyok - látványosan ásított a fekete hajú lány - látod?

Nem volt biztos benne, hogy meg tudta győzni barátnőjét. Mindig amikor Alya-val beszélget első dolog amit meglát az a róka talizmán a nyakában. Büszke volt, hogy a legjobb barátját a csapatában tudhatja.

- Hát jó - felelte Alya amint beléptek a könyvtárba - én erre keresem te menj a másik irányba! De el ne tévedj!

Marinette szinte meg sem hallotta őt. Néhány polcsorral messzebb Tikki röppent ki a táskájából:

- Jobb lenne egy kicsit másra is koncentrálnod!
- Tudom, tudom, de.... - sóhajtott a lány - meg fogom tenni!
- Micsodát?
- Beszélek vele, elmondom az igazat!
- Ezt nem mondhatod komolyan...

Marinette válaszul csak mosolygott majd kimondta az átváltoztatáshoz szükséges mondatot és elszelelt az iskolából. Sejtése sem volt arról, hogy Alya látta az egészet.

- Trixx, ez sehogysem fér a fejembe?
- Mi, gazdám? - kérdezte a kis róka kwami.
- Marinette Katica?? Ez lehetetlen?
- Miért?
- Mert ő olyan kis esetlen, Katica meg az ellentéte neki! Miért hazudott nekem?

Ekkor megszólalt a csengő és Trixx reflexszerűen elbújt gazdája sűrű hajába.

                                ***

A szünetben Chloé és Szabrina szokás szerint távolságtartóak voltak mindenkivel.
Nathaniel közeledett feléjük:

- Beszélhetnénk?
- Méghogy én, veled? Kacagnom kell!
- Tűnj el! - kiáltott rá Szabrina.
- De, de - hebegett a fiú.

Chloénak fájt, de nem akarta, hogy mások lenézzék őt amiért tetszik neki a srác, bezzeg Méhkirálynőként senki sem foglalkozott azzal, hogy kihez hogyan viszonyul.

Nathaniel átnyújtott egy papírt Chloénak majd otthagyta őket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nathaniel átnyújtott egy papírt Chloénak majd otthagyta őket. Szabrina el akarta olvasni, de a szőke nem hagyta.

- Haver ez állati, tényleg? - örvendezett Nino.
- Bizony, Nathalie megüzente, hogy az apám beleegyezik, hogy a szülinapomra bulit tartsak! - csodálkozott Adrien.
- Akkor máris nekilátok a zenék válogatásának! - mondta Nino és fülesét a fejére nyomta.

Adrien a mosdóba ment:

- Ideje átváltozni!
- Lógsz a suliból?
- Úgy érzem valami készülőben van! Jó értelemben!

A legnehezebb akció Where stories live. Discover now