0.0

9 0 0
                                    

Şarkıyı dinleyerek okuyun.




Sakince karşımdaki kitaplara baktım . Kitaplar bile onu anımsatıyorken ne yapabilirdim ki? Belki de kendi iyiliğim için...

Ah... Düşüncesi bile zor. Ondan vazgeçmeyin düşüncesi bile zor. Gözlerimi yine ona çevirmek için kafamı kaldırdığımda hem onun yokluğu hem de kafamın üzerindeki ağırlık kaldırmama engel olmuşdu.

Yavaşca gözlerimi kafamın üstündeki şeye doğru yöneltirken kendi kendime söyleniyordum. Bir hüzün bile yaşatmıyorlardı.
Kafamın üzerinde duran defter ve kitapla hafifçe gülümsedim.

Arkadaşım Alp ders boyu benim için not almıştı. Malum son yılımızdı ve biz çalışıyorduk. Bazı şeyleride ben inek öğrenci gibi yazıyordum. Tamam biraz ineklik var ama o kadar da zeki değilim. Mesela matematik ve b. dersleri o kadar da umursamıyordum.

Uykunun yine bastırmasıyla gözlerimi kapattıkta sınıftaki sessizliği bozan sesle gözlerimi hızla açtım.

SHDJHDJDLLDKDLSLDLDJDIDIDJJDLDKSJJDDFJFHFDHDHDHHFJKKFJFLFKFLDHDJDLFLDJKXJDKDKDKDKMDDJJDMDDKKDKDJDJDJFJFJDJJDJ.

Gerizekalı Alp düşmüştü.  Gözlerimde gülmekten yaşlar akarken Alp bana 'benim de güleceğim zaman gelecek'
Bakışı attı. Bir an korkmadım değil.
Nys. Ben uyumaya geri döneyim. Gözlerimi kapamamla zil çaldıkta ağzımdaki küfürleri de savuruyordum.
"Anasını boruyla hamile bıraktığımın çocuğu yaa .  Bi' uyutmadınız abi."

Arkadan gelen sesle yerin dibinde kendime VİP salon ayırmaya karar verdim.

"Arya keşke bu yaratıcılığını Edbiyyattada göstersen."

Ayağa kalkmış gibi yapıb tekrar oturdum. Öğretmen bana pis bakışlar atarken ben tabikide ne zaman uyumaya fırsat bulacağımı düşünüyordum. Hakikaten ben ne zaman insan gibi uyacağım . Hep uyuyacağım sırada bir şeyler oluyor. Hatta bir defasında yangın bile olmuştu. Hayat kesinlikle derste uyumama karşıydı.

Yanıma gelen Alple apyal düşüncelerimden uzaklaştım. Ve aklıma yine o geldi. Yine, yine, yine.

"Arya Götalp için bir fikrim var. Yani fikrimiz var. Büşra ile birlikte bulduk bu fikri."

"Eee?"

"Eesi sen Götalpe anonimden yazacaksın."
 
" Çok kafa yordunuz mu buna? Ay kıyamam fasulye tohumu kadar beyninle o kadarına erişiliyor değil mi ?"

" Hiç olmamaktan iyidir gülüüümm"

" Aynen canım bu da senin sevgiline geçerli .  Ama sakın seni yoldan çıkarıp fasulye tohumunu da kendine almasın. Yok valla ben sana katlanamam."

" Kes ! Ee ne yapıcak mısın?"

" Kim olduğumu bilmeyecek mi ?"

"Bilmeyecek."

" Yapacağım."

***

"Yapamayacağım!"

Tamam delirmiş ola bilirim ama aklımı peynir ekmekle yemedim ben.

Aklımdaki olasılıklarla kendimi mahvetsemde bu umrumda değildi. Ben ona yazarsam ne olucak ?
O beni nasıl karşılayıcak?
Hislerime karşı saygı duyacak mı?
Beni sevebilecek mi?

Nys .

Alpin elime  tutuşturduğu  Samsung'a bakarak yavaşca kendime küfür ettim. Nasıl böyle bir şey yapa bilirim ki? Ama bunu yapmalıydım da . Yoksa ne zaman yapacaktım ki?

Son kararımla telefonu açtım ve whatsappa girdim. Götalp ayyy...

Gökalpe tıkladıktan sonra yazmaya başladım.

Anonim:Seviyorum her şeye rağmen seviyorum. Sen sevmesen de seviyorum.

Vote Vote Vote
☆☆☆

S.A ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin