0.2

5 0 0
                                    

Hello.bb.

Alp telefonla kurcalanırken ben tavanla sohbet ediyordum. Büşra Alpin az kalsın tepesine çıkacak gibi oturduğu için Alp bir anda bağırdı.

"Hay ananı Büşra ya bıktım ayağını sokma lan ağzıma . Tövbe zaten sinirliyim."

" Kanka sana ciddi olmak yakışmıyor."

" Sus şimdi senide kanka yapıcam haaa!"

" Silktir ne yapıyorsan yap!" Büşranın söylediğiyle bağırmaya başladım.

" O benim lafımdı laan  ne diye çalıyorsun ırıspı"

Büşra sinsice gülüp Alpin arkasına geçince konuşmaya başladı.

" Küçük kahpe seni Götalpe satarım haa bağırma bana!"

" Laaan bir durun aq saten siktiğimin telefonu beni delirtecek!"

" Küfür etme Alp!"

Büşranın sözüyle gülmeye  başladım. Alpten telefonu alıp Sarpa attığı mesajlara baktım.

Anonim: Taşşak mı geçiyon lan sen benle?

S: Oha kız değil misin?

Anonim: Değilim.

S:OHA.

YAA gerizekalı niye şimdi beni erkek olarak tanıtmıştı ki?

Anonim: Özür dilerim arkadaşım yazmıştı da .

Anonim: Küfür içinde Sorry.

S: No problem.

Anonim: ok

S: ok

* * *

Saat gecenin on ikisi ve ben uyumadım. Bravo bana bravo
Ayy nedense aklıma dondurma geldi lan! Off kriz geldi kriz !

Yataktan ışık hızıyla kalkıp mutfağa işınlandım. 16 yaşından beri ailemden ayrı yaşıyordum. Ev arkadaşımda zaten Büşraydı. Annem ve babam boşandığı için burada kalıyordum. Tek çocuktum hep yalnızdım. Normalde tek çocuk oldukta dikkat senin üzerinde oluyordu ama ben hep yalnızdım. Çocukluğum bile yalnız geçmişti. Dadım bana bakıyordu ama o da hep telefonla konuşmakla meşguldü. Bende 15 yaşıma kadar dayandım. Ve 16 yaşım olduğu gibi buraya yani İstanbula geldim. Onlar bana rağmen ayrıldıklarında ise zerre kadar üzülmemiştim. Sadece bir damla göz yaşıyla atlatmıştım. O da kendi halime...

Büşra daha uyumamıştı. Bu yüzden koşa koşa ona yaklaştım. Saçını tutup yolmaya başladıkta. Bana bakarak acımadığını ima etmişti. Kahkaha atıp daha da çekiştirdim. Elimde saçlar gırdüğümde yutkundum. Bana doğru döndüğünde. Yavaşca gülümseyip geriye doğru adımlamaya başlamıştım. Bana 'gebereceksin!' bakışı atarken buzdolabını açıp çaklıtlı sütümü götürdüm.

O  bana doğru koşmaya başladığında anırarak koşmaya başladım. Odama girip kapıyı kapattığımda . Kilit vurmayı unuttuğum aklıma gelince bağırmaya başladım. Kapı açılmıştı ve karşımda Büşra vardı. Sırıtmaya başladığımda o da güldü . Daha doğrusu anırdı.

Ahanda bunu biliyordum ben ölüm bakışı. Ahanda içindeki seri katil çıktı . İki saatir arkasında olan eli önümde tuttu. Elinde bıçak vardı. Tamam ecelime susamıştım.

Gözlerimi kapatıp acını bekledim. Bir kaç dakika sonra gözlerimi açtım. Karşımda deli gibi sırıtan bir Büşra beklemiyordum. Gözlerim bir anda sütü ararken açılmış ve içilmiş olduğunu gördüm.

Laaan o son çaklıtlı sütümüzdü!

" ŞEREFSUZZZ!!!" diye bağırarak üstüne atladığımda , elinde bıçak olduğu aklıma geldi. Hoşt ulan bu yaşımda ölmek istemiyorum.

O elindeki bıçağı bir rafa koyup bana sarıldığında ve aynı anda saçımı çekiştirdiğinde ağzımdan inlemeler çıkıyordu.

" Ayy at ağızlı orangutan sikmiş tipli kankam benim . Yerim seni sen şaka mı yapmıştın? Oyyy" saçımı daha da çekiştirdiğinde elini ittirdim. Bana yine sarılıp bu sefer uzandığında bende ona sarıldım.

" Götalpi falan boş ver! Sen benimle kaç. Zaten Alpi de sevmiyorum."

" Tamam aşkım kaçalım."

" Oyy annesinin güzeli!"

" Az önce lez çifttik şimdi anne ve yavrusu aq"

" Küfür yok benim medeni kızım!"

" Tamam anneciğim"

Gözlerim uykuyla kapanırken bende kendimi uykunun ellerine bıraktım.
Gerisi karanlık...

Bb.

Vote Vote Vote
☆☆☆

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

S.A ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin