Multi: Arya
Şarkını dinleyerek okuyun.
Suzan Hacigarip - Kül
Aklıma gelen şeyle yeniden irkildim. Evet Alp bana korku filmi izletiyordu. Ama benim aklım bir karış havada olduğundan hiç korkmuyordum. Filme odaklandığımda yerde kanlar olan bir sahne gördüm.
Galiba baş roldeki kızı öldürmüşdüler. Ve hiç şaşırmayalım ki kız sarışın. Hah ben kızıl olduğuma rağmen bana aptal diyordular. Tamam biraz deli dolu bir insan ola bilirim ama aptal olacak kadar değil.
Yavaşca tavana baktım ne güzeldi öyle tavan. Biraz aşk yaşayalım mı ha senle? Belki Gökalpten bile uygunsundur sen bana . Hem ne acı çektire bilirsin ki? En acı verici olan yanın bile su damlatman.
Kafamı yanımdaki çifte dönderdiğim de uavaşca öksürdüm. Bana bakarak öpüşmeye başladıklarında kusmuk sesleri çıkarttım bana bakıp dil çıkarttıkların da bağırmaya başladım.
"Püüü bu yeni nesil nasıl terbiyesiz!Gidin odaya hemen bana yeğen yapın. Böyle buralarda yiyişmeyin. Yallah!"
Alp kalkarak Büşranın elinden tutup kaldırdıkta ve yürümeye başladıkta ağzım açık onlara bakmaya başladım. Tamam şaka yapmıştım!
Telefonum titrediğinde kalbim ağzımda atmaya başladı.
Yavaşca telefonu elime alıp gözlerimi kapattım . Açtığımda şaşırmadım değil valla!Gökalp: Sa, güzel kız. Yani İnşallah kızsındır. Sonra Tövbe tövbe!
Anonim: Oha!
Gökalp: O kadar mı şaşırtıcı?
Anonim: Evet.
Gökalp: Yanlış yazmamışsındır umarım ben Sarp.
Gözlerim çıkana kadar açılınca Küfürlerle şansıma sövmeye başladığımda içeriye Alp girdi.
"Alp seni Büşra silksin Allahın Irıspısı küfür etmiyeceğim diye diye silktirticeksin kendini. Çüksüz Kahpe!"
Alp bana ağzı açık bakarken yavaşca ayağa kalktım ve koşmaya başladım .
Yarabbim ne olursun beynimde tümör olsunda ismi yanlış okuyayım. Telefonu elime alıp yine baktım.
Yok vallaha Sarp yazılmış. Silkeyim bahtımı lan vallaha !
Koltuğa oturup telefonu fırlattım.
Bi dakika LAAANNN !!!!!
TELEFON OO TELEFONN!
Hemen hoplaya zıplaya telefonumun yanına gittim.
"İyi misin Annem? Ha ?! "Telefonumun kırılmadığını görüp büyük bir Oh çektim.
Harbi büyük sıçmıştım bu sefer lan!
Yorum yapın.
Mesela bölüm nasıl?
Şarkı nasıl?
Vee Gökalp nasıl?
Sarpı gelecek bölüm atacağım.
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A ||texting||
RandomSevgiye, sevilmeye layık olmadığını düşünen bir kız... Ve onun kalbini deli gibi attıran bir erkek... O kız bir gün her şeye rağmen cesaretlenip anonim olursa ne olur?... Ve o numara yanlış olursa... Valla ben çıldırırdım. ...