Part - 5

5K 209 3
                                    

Zawgyi

ထက္ေနာင္ ဖိတ္စာစာရြက္ကုိ ၾကည့္ရင္း လက္ေတြပင္ တုန္ေနမိသည္။ "ဦးေဇယ်..." သူ ဒီနာမည္ကို ရင္းရင္းႏွီးႏွီးသိတာေပါ့....သူတို႔ မိသားစု ေသကြဲကြဲေအာင္ လုပ္ခ့ဲတ့ဲသူ...သူကလဲစားေခ်မယ္လို႔ စိတ္ထဲမွာ အျမဲ ဆံုးျဖတ္ထားခ့ဲတာ....ဒါဆို သူ ခ်စ္တ့ဲ လအရိပ္က ဦးေဇယ် ရ့ဲ သမီးေပါ့။ ထက္ေနာင္ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္သည္။ ထိုအျပံဳးထဲမွာ နာက်ည္းမႈေတြ ေကာက္က်စ္မႈေတြ အျပည့္ျဖင့္....မင္းကို ခ်စ္တ့ဲ ငါ့ ႏွလံုးသားကို စေတးပစ္လိုက္မယ္ မြန္း....

👇👇👇

'ကိုကို'

'မြန္းေလး'

'ျပန္မယ္ေလ'

'အင္း'

ေနလင္းခန္႔ ကားစက္ႏႈိးလိုက္ၿပီး ေမာင္းထြက္လာခ့ဲသည္။

'ကိုိကို'

'ေျပာေလ မြန္းေလး'

'မြန္းကို ဘာမွမေျပာဘူးလား'

'ဘာေျပာရမွာလဲ မြန္းေလးရ႕ဲ'

'မြန္းကို ထက္ေနာင္န႔ဲ စကားေျပာလို႔ စိတ္မဆိုးဘူး လားလို႔'

'ေအာ္ မဆိုးပါဘူး မြန္းေလးရယ္ ကိုကို နားလည္ပါတယ္ မြန္းေလးက လူမႈေရးအရ ေျပာရတာပဲေလ ကိုကိုက အတင္းလိုက္ခ်ဳပ္ျခယ္ၿပီးေတာ့ မြန္းေလးကို စိတ္ဆင္းမရဲေစခ်င္ဘူး'

'ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကိုကိုရယ္ မြန္းက ကိုကိုမ်ား စိတ္ဆိုးသြားမလားလို႔'

'အဟြန္း...မဆိုးရပါဘူး မြန္းေလးရာ' ❤❤

👇👇👇

ဒီေန႔ မြန္းတို႔ သင္တန္းေနာက္ဆံုးေန႔...မြန္းက assignment ထပ္ၿပီး သက္စုတို႔န႔ဲ စကားေျပာရင္း အျပင္ထြက္လာသည္။ ေက်ာင္းေ႐ွ႕မွာ ထက္ေနာင္က ေစာင့္ေနၿပီး...

'မြန္းတို႔ ဒီေန႔ ေနာက္ဆံုးေန႔ပဲေလ ကိုယ္န႔ဲ တူတူ မုန္႔လိုက္စားပါလား အကုန္လံုးကို ကြၽန္ေတာ္ ဒကာခံပါ့မယ္ဗ်ာ'

'အို ထက္ေနာင္ကလဲ အားနားစရာႀကီး သဲႏုတို႔က အ့ဲလိုဆို မျငင္းတတ္ဘူး ဟုတ္တယ္မို႔လား'

'ဟုတ္ပါ့'

သက္စုက ေထာက္ခံလိုက္ေပမ့ဲ ၿငိမ္ေနတ့ဲ သူမကို ၾကည့္ၿပီး ထက္ေနာင္က

"အဖြူရောင် စည်း"Where stories live. Discover now