3 ay sonra
Evet. 3 aydır hayata küsmüştüm. Yaşamak istemiyordum. Fakat düşününce neden azıcık kalan ömrümü evde geçireyim ki?
Hemen kalkıp hazırlandım. Hava almak iyi gelebilirdi. Anahtarımı da alıp siteden çıktım. Hava beni pek hoş karşılamammıştı. Hava zaten kapalıydı ve ben çıkınca yağmur yağmaya başlamıştı. Ama bu umurumda değildi. Yağmurda ıslanarak yavaşça yürüyordum.
Sahil tarafına sonunda gelmiştim. Tam karşıya geçerken birden yere yığıldım. İnsanlar etrafıma toplanıyordu. Duyuyordum fakat göremiyordum. Bir kaç saniye içinde bilincimi de kaybettim...
Gözlerimi beyaz bir hastane odasında açtım. Doktor yoongi yi yanı başımda buldum.
"Sana hastanede yatmanı söylemiştim"
"Ne oldu bana"
"Hastalık ilerliyor. Seni bir hafta burda tutacağım. Gitmeni yasaklıyorum. Bu arada kaçamazsın. Kapıya güvenlik koydum."
Sen öyle san.
Yaklaşık bir saat boyunca bekledim. Ve güvenlik en sonunda lavaboya gitti. Hemen odadan çıktım. Yavaş ve temkinli adımlarla ilerliyordum ki güvenliğin bağırışıyla kalakaldım.
"Dur orada!"
Ve koşmaya başladım.
İri yarı güvenlikçi hızlı koşuyordu, fakat benim kadar değil. Bir kaç koridoru geçtik. Yavaş yavaş aramız açılıyordu. Tam bir koridor döndüğümde yapılı bir bedene çarptım. Tam yere düşecekken çarptığım kişi beni belimden tuttu.
Beni tutan kişinin yüzüne baktığımdaysa yine kalakaldım.
Aman tanrım ne kadar yakışıklıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love?//JİKOOK
Fanfictionpark jimin park hastanesinin sahibi ve bir iş adamı. arzuladığı herşeyi elde eden biri. peki ya jimin hastanesinde yatan jungkooku arzularsa?