6

42 0 0
                                    

Yatağın içinde iyice küçülürken nasıl bir yalan uydursam diye düşünüyordum.

"ben öyle bişi demedim. Olmayan sesleri duyduğuna göre asıl hasta olan sensin!"

Yavaşça ayağa kalktı.

"şimdilik öyle olsun bakalım."

Odanın kapısına doğru adımlarken odadan çıkmadan durup arkasını döndü.

Kahvaltı aşağıda hazır. Beklemekten hiç hoşlanmam. Haberin olsun."

Hava serindi bu yüzden üzerime bir kazak geçirip aşağı indim. Masada oturmuş beni bekliyordu. Masaya oturdum. Etrafta kimse olmadığından biraz rahatsızdım. Cidden, neden evde kimse yoktu?

" kahvaltıyı sen mi hazırladın? Etrafta kimse yok da. "

" hepsini gönderdim. Yanlız kalalım diye."

İşte şimdi gerçekten sinirlenmiştim. Ve rap yaparcasına bir hızda sızlanmaya başladım.

"ne yani hiçbir şekilde tanışmamamıza rağmen beni kucağına aldığın ve zorla sakinleştirici yaptırdığın, bu aptal dağ evine hiçbir şekilde iznim olmadan zorla getirip yine hiçbir şekilde iznim olmadan tedavimi üstlendiğin yetmiyormuş gibi birde burada yanlız kalacağımızı mı söylüyorsun?! Seni şikayet edersem ne olur biliyor musun?! Hem yasal mı bu-"

Ne ara ayağa kalkıp yanıma geldiği, ve hafifçe eğilip kafalarımızı ne ara aynı hizaya getirdiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Tek bildiğim kafalarımızın çok yakın olduğuydu.

Dolgun dudaklarının dudaklarıma çok yakın olduğu...

" yasal olup olmaması umrumda değil. Seni istedim, şuan buradasın. Yanlız kalalım istedim. Şuan yalnızız."

Gözleri dudaklarıma kayarken yutkunmamı sağlayacak o son cümleyi söyledi;

"ve eminim istersem alabileceğim daha çok şey var."

______________________________________

Yazar notu;
Her bölüme başlık bulmak zor onun yerine 1 2 3 falan diye yapcam bide kapağı değiştiriyim mi?

True Love?//JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin