"Yemek! "
Jimin anlamadığını belirtircesine kaşlarını kaldırdı.
"A-açım ben. Kahvaltımı y-yemek istiyorum."
Dudaklarında beliren gülümseme ile geri çekildi park jimin. Ben ise hemen önümü dönmüş, masadakileri hunharca ağzıma tıkıyordum. Aslında açlık falan hissettiğim yoktu. Şuan tek düşünebildiğim dudaklarıydı.
"boğulmanı istemiyorum jungkook, biraz yavaş ye istersen."
O bunları söylerken ben son lokmamı ağzıma tıkmış, ayağa kalkmıştım bile. Duş alma bahanesiyle odaya koşmuş, banyoya girmiştim. Kapıyı kitlemek için bir anahtar olmadığını görünce aşağı jiminin yanına inmek zorunda kalmıştım.
" banyonun anahtarı nerde?"
Bakışlarını tabağından ayırıp bana çevirdi.
"yok."
Kaşlarım çatılırken ellerimi belime koydum.
"ben nasıl duş alacağım peki?"
Ayağa kalkıp bana doğru adımlamaya başlayınca istemsizce geriye doğru bir adım atmıştım. O ise bu hareketime gülümseyerek üzerime gelmeye devam ediyordu. Ben geriye adımladıkça o da üstüme geliyordu.
Ve kovalamacamız ayağımın sehpaya takılması ile son buldu.
Refleks olarak gözlerimi sımsıkı kapatarak park jiminin boynuna sarılmışım. Tabi o ben daha sarılmadan beni belimden yakalamıştı. Beni hemen kendine doğru çekti. Benim ise kollarım hala boynundaydı.
"bak, şimdiden bir istediğimi aldım bile."
Hemen koca vücudunu ittirdim ve yukarı doğru koşmaya başladım.
Artık mecbur kilitlemeden duşumu alacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love?//JİKOOK
Fanficpark jimin park hastanesinin sahibi ve bir iş adamı. arzuladığı herşeyi elde eden biri. peki ya jimin hastanesinde yatan jungkooku arzularsa?