^ such a felix thing to do, idk
jo a...
můj pinterest je zahlcen asiaty
send help, najít felixe mi trvalo asi tak 100 007 let✈
ew 🙈
takže
za sedm, možná osm minut
budu u vás
mám zmrzlinu
(mrznou mi prsty, protože i bez tý zmrzliny je venku odhadem tak -837382726 stupňů)harvieee 👉👈
Hailey je doma, pobíhá po obýváku a křičí, že Harvix spolu budou za chvíli přímo před jejíma očima jíst zmrzlinu.
S extra důrazným 'spolu'.
Pomoc :(((
Rip sousedi :(ew 🙈
um, to je zlýharvieee 👉👈
Neříkej.ew 🙈
nech si ten sarkasmus, mám plánharvieee 👉👈
Haaaaalelujaaaaaaaew 🙈
takže, dávej pozorharvieee 👉👈
Ano, pane.
Rozkaz, pane.ew 🙈
nenápadně vezmi v kuchyni dvě lžičky
a pak v předsíni bundu a klíčeharvieee 👉👈
NO TAK MOMENT!!!!!
Nehodláš mě vytáhnout ven, že ne?ew 🙈
dneska ne
ale už vím, že na tý chodbě bývá zima, tak proto bundu
no a vyjdeš z bytu
zamkneš a klíč necháš v zámku
což znamená...?harvieee 👉👈
Že se Hailey nedostane ven!ew 🙈
bingoharvieee 👉👈
Woah, ty jsi génius.ew 🙈
to je hezký, ale hoď sebou
za tři minuty jsem tam✈
,,Říkal jsi tři minuty, tohle bylo pět," prohlásil Harvey opřený o dveře, ťukajíc si prstem na zápěstí, na němž ale (bohužel pro něj) nenosil hodinky. Felix naproti němu povytáhl obočí: ,,Omlouvám se, už se to nestane, Harvie."
Harvey ho téměř zavraždil pohledem, když ho nazval 'Harviem'. Poté zaťukal na dveře, o které se opíral a kývl na Felixe: ,,Pozdrav Hailey."
Z bytu bylo slyšet jak je oba Hailey proklíná. A taky jejich děti a vnoučata a všechny ostatní potomky.
,,Ahoj Ley," pověděl Felix a zasmál se. Harvey se zatím posadil na zem a natáhl ruce pro zmrzlinu.
,,Bude ti zima na ruce, když tu krabici budeš držet. Necháme ji na zemi," rozhodl Felix, posadil se kousek od Harveyho, zmrzlinu položil mezi ně a vzal si jednu lžičku.
,,Um, Hailey říkala, že většinou ve středu nemůžeš nikam, protože je Jason doma. Kde je dneska?" zamumlal Harvey do ticha s pusou plnou zmrzliny.
,,No, většinou bývá doma, to jo. Ale dneska prostě někam šel. Nevím kam. Neřekl mi to," odpověděl Felix, načež Harvey zavrtěl hlavou: ,,To je divný. Že ti ani neřekne kam jde a prostě si odejde. Nedokážu si představit, že by se takhle vytrácela Hailey."
,,Hm... Vždycky řekne dopředu, že jde pryč a to prý stačí," opáčil Felix a pak věnoval Harveymu, který si zrovna sundaval bundu, naprosto zmatený pohled.
,,Co je? Ta podlaha je studená a mrzne mi zadek."
,,Jasně. A zbytek tebe mrznout může?" povytáhl Felix obočí a sám si začal rozpínat svou bundu.
,,Jo, na tom ostatním mi nějak extra nezáleží. Ale i když budu mrznout já, tak přece nemusíš i ty. Nech si tu bundu na sobě, Lixi," přikázal mu Harvey, ale on jen zavrtěl hlavou.
,,Já mám narozdíl od tebe aspoň mikinu. Takže si oblečeš moji bundu," pousmál se Felix a hodil svou větrovku Harveymu do klína.
Harvey si oblékl Felixovu bundu. Přestože ji měl dosud na sobě, byla studená. Voněla po pracím prášku, po kouři z cigaret - to asi kvůli Jasonovi - a taky jako vzduch venku ve městě.
,,Takhle je to lepší, než mrznout, ne?" nadhodil Felix a on přikývl. Zčervenaly mu tváře a zpoza zamčených dveří se ozval Haileyin vítězoslavný výkřik.
✈
ewwww, cheesyyyy
ČTEŠ
It Sounds Better
Short StoryHarvey by rád řekl, že mu Felixe seslalo samo nebe, protože to zní šíleně poeticky. Jenže pravda je taková, že prostě jen přišla jeho sestra Hailey s propracovaným plánem, jak jim oběma naprosto zruinovat životy. 11/11/18 - 11/03/19