hehe, tohle mě tak baví
hehe hehe✈
harvieee 👉👈
Pochybuju, že když neodpovídáš Hailey, tak odpovíš mně.
Ale tak, znáš ji, nenechala by mě to nezkusit.Doručeno v 10:29.
Předložila mi včera v noci asi deset důvodů, proč neodpovídáš a všechny zahrnovaly smrt nebo nemocnici.
Přitom je o dost pravděpodobnější, že máš třeba rozbitej mobil. Nebo jsi ztratil nabíječku.Doručeno v 10:40.
Hele ale bylo by fajn, kdyby ses třeba ozval nebo si ty zprávy aspoň přečetl.
Teď už bys přece mobil nějak dal dohromady. Nebo se aspoň ukázal tady, co já vím.Doručeno v 17:18.
Nenuť mě vyjít z bytu a jít za tebou, zjistit, jestli žiješ.
Doručeno v 17:24.
Fajn, tohle by ještě mohlo pomoct.
FEEEEEEEEEEEEELIXI
FELIXI
F
E
L
I
X
I
I
I
I
I
FELICIO
OZVI SEEEE
Ahhhhh, fajn.
Jestli tam venku zmrznu, je to tvoje vina, Felicio.Doručeno v 17:33.
✈
Harvey většinu svého života mimo školu trávil pod hromadou dek, v mikině a se dvěma páry ponožek na nohou. A tak mu bylo fajn.
Tohle fajn pochopitelně přešlo v momentě, kdy vyšel z bytového komplexu, v němž teď bydleli a nevrátilo se do doby, kdy stál před dveřmi Felixova a Jasonova bytu.
V chodbě vládlo šero, což Harveymu nepřipadalo zrovna příjemné. A tak bez zbytečného váhání zaklepal. A čekal.
Když za dveřmi uslyšel kroky, s úlevou si vydechl. Přísahal by dokonce, že Felix sáhl na kliku a nechtěně se přitom bouchl do ruky a tlumeně zanadával, jenže ani přesto nikdo neotvíral. Naopak se zdálo, že se Felix otočil a odešel zpátky kamsi do bytu.
I tak Harvey ještě neodcházel. Ne hned. Čekal, jestli třeba náhodou...
Ne.
Stál tam dobrých pět minut a Felixe už neslyšel. Ovšem až v momentě, když uběhlo minut deset se otočil a odešel.
Cestou domů před sebou kopal kamínky, které každou chvíli ztrácel, protože se mu je ve tmě nedařilo najít. Narazil do lampy a do lavičky. Zakopl o obrubník. Připletl se do cesty odhadem padesátikilovému psovi a kdyby ho neoslnila dálková světla, pravděpodobně by ho přejelo auto. Nic z toho ho ale nepřimělo dávat pozor, kam jde. Měl příliš mnoho práce s přemýšlením.
Proč Felix neotevřel?
Napadlo ho, že možná se jen chtěl vyhnout rozhovoru přímo s ním. Ať už by měl Felix jakýkoliv důvod, Harvey rychlostí blesku vylovil svůj mobil z kapsy a otevřel jejich chat.
Ne, Felix si dosud nepřečetl jeho zprávy. Tudíž nevěděl, že to byl Harvey, kdo klepal.
Felix prostě neotevřel nehledě na to, kdo stál za dveřmi.
ČTEŠ
It Sounds Better
Short StoryHarvey by rád řekl, že mu Felixe seslalo samo nebe, protože to zní šíleně poeticky. Jenže pravda je taková, že prostě jen přišla jeho sestra Hailey s propracovaným plánem, jak jim oběma naprosto zruinovat životy. 11/11/18 - 11/03/19