daily updates: dead
but hear me out - ono prostě najednou bylo jedenáct večer a já jedla müsli z hrnku, bcs jsem byla líná dojít pro misku a kapitola neexistovala, nemůžu za to✈
,,Jasone," zašeptal Felix Jasonovi u ucha a jemně s ním zatřásl. Nedočkal se žádné reakce ani poté, co ho opakovaně prstem dloubal do ramene. Víčka se mu chvěla, jak ve spánku hluboce dýchal a řasy v tlumeném světle malé lampičky vedle postele vrhaly krátké stíny na jeho líce. Felixovi bylo téměř líto ho budit, protože vypadal tak hezky a co víc - naprosto neškodně.
,,Jasoneee," zopakoval o trochu hlasitěji. Stále nic. Až když Felix rezignovaně padl hlavou do polštáře a celá postel se otřásla, se Jason probudil.
,,Lixi?" zamumlal rozespale nakřáplým hlasem. ,,Kolik je?"
Felix natáhl ruku k nočnímu stolku a po paměti nahmatal svůj mobil. Když se displej rozsvítil, což ho málem připravilo o schopnost vidět, tiše zanadával. ,,3:32," odpověděl po chvíli a Jason si povzdechl.
,,Proč nespíš tentokrát?" zeptal se otráveně - přece jen, bylo půl čtvrté ráno.
,,Víš, když jsi přijel nechtěl jsem tě tím nějak zatěžovat a navíc jsem měl pocit, že by tě to nezajímalo," vysvětloval Felix popravdě, schválně se ale vyhýbal tématu a sám vlastně netušil proč.
,,K věci, Felixi, celkem rád bych ještě spal," konstatoval Jason a podepřel si bradu rukou. Felixe znovu překvapila změna jeho přístupu, ostatně jako vždy. Jasonova nepředvídatelnost jednoduše neznala hranic.
,,Víš co, spi. Můžeme si o tom promluvit ráno, jestli ti to nevadí. Nebo nemusíme, pokud tě to nezajímá. Jak budeš chtít," prohlásil Felix a snažil se nedat najevo sebemenší známky zklamání.
,,Skvělej nápad," konstatoval Jason a zavřel oči. Když si Felix sotva slyšitelně povzdechl, natáhl k němu ruce a znovu, tentokrát polohlasem, promluvil: ,,Pojď sem."
Přitáhl si Felixe k sobě. Neohrabaně, vzhledem k tomu, že se vůbec nedíval, co dělá. Po krátké odmlce opět přerušil ticho: ,,Zavři oči a spi."
,,Kdyby to bylo tak jednoduchý," opáčil Felix a protočil panenky, přestože to Jason nemohl vidět. Poté natáhl ruku a zhasnul lampičku. Pokoj se ponořil do tmy.
,,Počítej ovečky."
,,Za tu dobu, co se snažím usnout, bych jich napočítal víc, než kolik jich na světě existuje," poznamenal Felix a položil si hlavu na Jasonovo rameno.
,,Nekecej a aspoň se snaž usnout," řekl Jason a zanedlouho usnul. Narozdíl od Felixe, který přes veškerou snahu po zbytek noci skoro nespal. Vynaložil tolik úsilí - dokonce napočítal víc než tisícovku ovcí. Ale docela zbytečně. Myšlenky, točící se nejen okolo Caleba, Harveyho a Jasona, mu zkrátka nedaly spát.
ČTEŠ
It Sounds Better
NouvellesHarvey by rád řekl, že mu Felixe seslalo samo nebe, protože to zní šíleně poeticky. Jenže pravda je taková, že prostě jen přišla jeho sestra Hailey s propracovaným plánem, jak jim oběma naprosto zruinovat životy. 11/11/18 - 11/03/19