5- Bazı Güvenlik Problemleri

1.6K 64 22
                                    

Merhaba arkadaşlar.
Uzun -bayaaaa uzun- bir aradan sonra yeniden beraberiz. Baktım da Ağustos'tan beri yeni bölüm yazmamışım. Neden oturup yeni bölüm yazmadığım hakkında bir fikrim yok. Sizi bu kadar çok beklettiğim için hepinizden özür dileriimm.

5. Bazı Güvenlik Problemleri

Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın üyeleri -Kingsley Shacklebolt, Arthur Weasley, Bill Weasley- ve Ginny ile Ron onu kurtarmaya gelmişti.

Kingsley Shacklebolt, Arthur Weasley ve Bill Weasley hemen Ölüm Yiyenlere doğru yöneldiler ve onlara birkaç büyü gödermeye başladılar.

Ginny ve Ron ise hemen Harry'nin yanına geldiler. Ölüm Yiyenlerin bağladığı ipleri çözmeye başladılar.

Diğerleri sırasıyla Ölüm Yiyenlere lanetler gönderiyor, Ölüm Yiyenler de karşı-lanetlerle korunmaya çalışıyordu. Ama yine de acıyla bağırıyor sürekli sol kollarını tutuyorlardı. Kollarındaki acı da korunmalarını engelliyordu.

İki-üç lanetten sonra iki Ölüm Yiyen de yerde sersemletilmiş halde yatıyordu.

Ginny ve Ron da, Harry'nin iplerini çözmeyi başarmışlardı. Harry hemen yere eğilip asasını aldı. İkisine doğru döndü. İkisi de çok korkmuş görünüyordu.

Hemen Ginny'ye sarıldı. Uzun bir kaç dakikadan sonra Ron konuştu.

"Burada öpüşmeseniz iyi edersiniz."

Harry, Ginny'den ayrılıp arkasını döndü. Özellikle Bill ve Mr. Weasley'e baktı. İkisi de Ölüm Yiyenleri bağlamaya uğraşıyordu ve çok meşgul görünüyordu.

Harry, önüne döndü ve Ginny'nin gözlerinin içine baktı. İlk öpüşmeleri geldi aklına. -Gryffindor Quidditch kupasını kazandıktan sonra Ortak Salon'da herkesin içinde öpmüştü onu.- Şimdi de o anı hatırlayarak Ginny'yi öptü. Sadece bir saniye de olsa bu Ron'u kızdırmaya ve Ginny'yi mutlu etmeye yetmişti.

"Bana inat yapıyorsun değil mi?" dedi Ron.

"Hayır, saçmalama." diye cevap verdi Harry.

Aslında Ron devam edecekti ama Kingsley Shacklebolt onlara doğru gelince konuyu kapatmak zorunda kaldı.

Kingsley Shacklebolt direk konuya girdi: "Evet Harry, anlat bakalım. Neler oldu?"

"Tam olarak bilmiyorum ama ben evden dışarı çıkıyordum. Ama kapıyı açmamla buharlaşmam bir oldu. Sonra işte burada buldum kendimi.

İz'i  de tahmin ettikleri için cisimlendikten sonra büyü kullanmadılar.

Hatta beni öldürmeye bayağı bir yaklaşmıştı. Tam Avada'dan sonra çığlık atarak yere düştüler.

Voldemort'u öldürdüğüm için intikam alacaklarmış. Ama siz tam zamanında yetiştiniz. Sayenizde hala hayattayım."diye konuyu özetledi Harry.

Mr. Shacklebolt, Harry'e bakıp kafasını salladı. "Neyse ki kollarındaki karanlık işaret tam zamanında yaraya dönüştü. Şimdi siz buradan direk Grimmauld Meydanı'na gidiyorsunuz. Evden de dışarı çıkmıyorsunuz. Mr. Weasley sizi kontrol etmeye gelecek. Ama siz evde oturacaksınız. Tamam mı?" diye konuştu, emir verir ses tonuyla.

Üçü de kafasını sallayıp Mr. Weasley'in yanına gitti.

***

Mr. Weasley onları Grimmauld Meydanı'na getirdiğinde Mrs. Weasley de onları bekliyordu.

Harry'yi gördüğü gibi koşa koşa onun yanına geldi ve Harry'ye sarıldı. "Ah, Harry! Seni ne kadar çok merak ettim. Tam Voldemort'tan kurtulmuşken yine başına bir şey geldi diye çok korktum." dedi Mrs. Weasley endişeli ses tonuyla.

Harry, "Ama iyiyim Mrs. Weasley. Merak etmeyin." dedi. Belki Mrs. Weasley onu bırakır umuduyla.

Ama Mrs. Weasley Harry'yi duymadan devam etti: "Sizi burada yanlız bırakmak istemiyorum çocuklar. Ama Hogwarts'ta yapacak bir sürü iş var. Onun için ne yazık ki bir süre daha yanlız kalacaksınız." dedi üzgün ses tonuyla.

Ama Harry'nin gördüğü kadarıyla Ron ve Ginny'nin üzülmüş bir hali yoktu.

Mrs. Weasley, en sonunda Harry'yi bırakıp Ron ve Ginny'ye de uzun uzun sarıldı. Sonra George'un yanına gitti.

Sonra da Mr. ve Mrs. Weasley hepsine veda edip evden çıktılar. Harry onların Muggle'sız bir yerde buharlaşacağını tahmin ediyordu.

***

Ertesi sabah Harry bir patırtıyla uyandı. Ardırdan Ron'un bağıran sesini duydu. Harry birden endişelenmeye başladı. Ron sabah sabah niye bağırabilirdi ki?

Ne olduğunu anlamak için hemen yatağından kalktı ve Ron'un yanına -mutfağa- gitti. Fred ve Ginny de oradaydı.

Ron, Harry'yi gördüğünde sevinçle bağırdı: "Hermione'den mektup var! Hermione'den mektup var!!!"

***

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorum ve Vote'larınızı bekliyooruummm.

Harry Potter Ve Yeni MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin