4- Karanlık ve Soğuk

1.9K 82 19
                                    

Birazcık olaylı bir bölüm olacak bu. :D İnş. seversiniz bölümü... :))

4. Karanlık ve Soğuk

Harry, yavaşça gözlerini açtığında kalın, soğuk bi ses duydu.

"Niye onu Muggle yöntemleriyle bağlıyoruz?" diye homurdanıyordu.

Harry, o an çok karanlık bir yerde olduğunu ve konuşan adamın ellerini bağladığını hissetti. Bu sesi sanki bir yerden hatırlıyor gibiydi.

"Çünkü, -yeni- bakanlık büyük bir ihtimalle üzerimize İz koydu. Eğer büyü yaparsan hemen bizi bulurlar" diye çok geçmeden ikinci ses cevap verdi. Bu da diğer ses gibi soğuktu.

"Ama buraya gelmek için cisimlendik. Yani büyü kullandık. Bakanlık bizi hala bulabilir!" dedi ilk ses.

"Cisimlendik, sonra da kaç metre yol yürüdük. Niye yürüdük sanıyorsun o kadar yolu? Bakanlık bizi elbet bulacak. Ama onlar bulana kadar biz çoktan işimizi bitirmiş olacağız!" diye sinirle konuştu -ikinci- ses.

"Ama ben pis Muggle işlerinden hiç anlamam ki." diye -yine- homurdandı.

"Merak etme ben anlıyorum!" dedi ikinci ses.

Harry, hala arkasındaki adamın birşeyler mırıldandığını duydu. Anlaşılan diğer adam da duymuştu ki hızla yanına geldi.

"Eğer istemiyorsan gidebilirsin. Bakanlık, nasıl olsa eninde sonunda bulacak seni. Ama unutma, Karanlık Lord bir kere geri döndü. Ben yine döneceğinden eminim. Ve o sefer döndüğünde Potter'ı ben öldürdüğüm için en sadık yardımcısı ben olacağım!"

"Hayır, hayır, gitmeyeceğim! Merak etme." dedi.

Harry, işte o zaman onu kaçıranların gerçekten Ölüm Yiyen olduklarını anladı. Demek ki Voldemort'u öldürdü diye intikam için onu kaçırmışlardı. Aslında asası hala cebindeydi. Ama elleri bağlı olduğu için asasını alamıyordu bir türlü.

Ölüm Yiyenler dışarı çıkınca ellerini çözmeye çalıştı. Ama çok sıkı bağlanmıştı ve ellerini acıtıyordu. Ne yapacağına dair hiç bir fikri yoktu.

Voldemort öldüğüne göre şimdi Ölüm Yiyenler onu öldürebilirdi.

Bakanlık onu bulabilirdi tabi ama işi bittikten sonra.

Ellerini çözmeye çalışırken Ölüm Yiyenlerin geldiğini anladı. Ölüm Yiyenler de onun uyandığını anlamıştı.

"Bizim Potter kafa uyanmış!" dedi alaylı sesle Ölüm Yiyenlerden biri. Ve devam etti: "Artık uyandığına göre senin işini bitirebiliriz. Ölümü iliklerine kadar hissetmeni istiyorum."

Asasını cıkardı. Harry'ye doğru kaldırdı.

O anda Harry'nin aklına bir fikir geldi. Eğer onları yeteri kadar oyalayabilirse, Bakanlık görevlileri geldiğinde hala sağ olabilirdi.  Onun için konuşmaya başladı:

"Voldemort da böyleydi biliyor musun?"

"Onun adını nasıl ağzına alırsın!"diye bağırdı Ölüm Yiyen.

Ama Harry umursamadı, devam etti: "Ölüreceği kişinin ya ellerinin bağlı olmasını ya da asasız olmasını isterdi. Düello etmezdi. Güçsüz anında bulup öldürmek isterdi."

"Karanlık Lord, hakkında nasıl böyle konuşursun?!? Ona nasıl böyle şeyler söylersin ha Potter, nasıl söylersin!" dedi sinirle Ölüm Yiyen.

"Kimseyle kolay kolay düello yapmadı. Hep müritlerini savaştırdı. Kendi hep arkada durdu. Beni bile bebekten öldürmeye çalıştı. Ben büyüyünce benimle savaşmaktan korktu. Ölmekten korktu!"

"Kapa çeneni!" diye kükredi Ölüm Yiyen. Asasını tam Harry'ye doğrulttu. "Avada-"

Ama devamı getiremeden çığlık atarak yere düştü. Bir yandan sol kolunu tutuyor bir yandan çığlık atıyordu.

Diğer Ölüm Yiyen kaygıyla ona bakıyordu. "Noldu-" dedi. Ama o da çığlık atarak yere düştü. Kukuletasının sol kolunu yırtarak açtı. Tam Ölüm Yiyen işatetinin olduğu yer kıpkırmızı kan olmuştu.

Ve tam o anda odanın kapısı kırılarak açıldı. Zümrüdüanka Yoldaşlığı -tabiki sadece sağ kalanlar- onu kurtarmaya gelmişti.

****

Bölümün gelmesi yine çok uzun sürdü biliyorum. Ama işte bazen ilham gelmiyo insana. Çok özür dilerim. Ama umarım beğenirsiniz bölümüüüü.... :))))

Veeeee, yorumlarınız ve vote'larınız icin çokkk teşekkürlerrrrr :D

Harry Potter Ve Yeni MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin