Κεφάλαιο 12

144 10 0
                                    

<< Είσαι κούκλα απόψε. >> μου είπε καθώς με πλησιάζε.

<< Να λείπουν οι φιλοφρόνησεις Παρακαλώ. Επαγγελματίκο δείπνο. >> είπα και τον κοίταξα στα μάτια.

Μου άνοιξε την πόρτα ως κύριος που είναι και κάθησα στη θέση του συνοδηγού. Αφού αυτή τη φορά μου το ξεκαθάρισε ότι δεν θα με αφήνε να πάρω το δικό μου αμάξι.

<< Δεν ξέρω τι τρως. Για αυτό έκλεισα τραπέζι σε ένα καινούργιο μεξικάνικο εστιατόριο. Ελπίζω να σου αρέσει η μεξικάνικη κουζίνα. >> μου είπε και γύρισε διακριτικά προς τη πλευρά μου και με κοίταξε με ένα αρκετά περίεργο βλέμμα.

<< Ίσως να είναι η πιο σωστή επιλογή που έχετε κάνει μέχρι στιγμής κύριε. Λατρεύω τη μεξικάνικη κουζίνα. >> είπα και άφησα ένα ελαφρύ χαμόγελο που τον έκανε να γυρίσει και να με κοιτάξει.

<< Σχεδόν είχα ξεχάσει πόσο πολύ σου πάει το χαμόγελο. >> είπα και τον κοίταξα με μισό μάτι.

Μόλις φτάσαμε στο εστιατόριο αμέσως ήρθε στο μυαλό μου η ημέρα τον εγκαινίων που τον είχα δει με μια τύπισσα.

" Μα πόσο μαλακας με έφερε σε εστιατόριο που έχει έρθει μαζί της. Μα τι μαλακιες λέω. Εμείς βγήκαμε επαγγελματίκο ραντεβού και μόνο. "

Μπαίνοντας μέσα στο εστιατόριο ένιωσα το χέρι του στη μέση μου. Ο μετρ μας πλησίασε και μας τοποθέτησε σε ένα κλουβί για δύο. Πρέπει να ήταν από εκείνα που μου είχε πει η Βενετία ότι είναι για ραντεβού.

<< Δεν καταλαβαίνω γιατί έκλεισες τραπέζι για ραντεβού και όχι για επαγγελματίκη συνάντηση. >> είπα και τον κοίταξα περίεργα.

<< Αρχικά ήταν είδη κλεισμένα μόλις πήρα για την κρατήσει και δεύτερον ήθελα κάτι πιο ιδιωτικό για να μιλήσουμε πιο άνετα. >> είπε και τον κοίταξα. Ναι κατά μία έννοια έχει δίκιο. << Άλλα είμαι σίγουρος ότι μετά από αυτό που είπες ότι ήσουν αυτή η κοπέλα με την ωραία πλάτη που πέρασα μπροστά μου με ένα κύριο την ημέρα τον εγκαινίων. >> είπε και με κοίταξε κατάματα.

<< Μπορεί και να ήμουν εγώ. Δεν θυμάμαι όμως να σε είδα πουθενά. >> είπα με απόλυτη φυσικότητα και ένα λίγο πιο ειρωνικό τόνο.

<< Ωραία. Άρα γνωρίζεις τι θες. Ή θες να κανω εγώ την παραγγελία; >> με ρώτησε με τον ίδιο ειρωνικό τόνο.

<< Όχι μπορείς να φωνάξεις για την παραγγελία σε παρακαλώ. >> είπα πιο ήρεμα ήθελα να εξελιχθεί όσο καλύτερα γίνεται αυτή η συνάντηση.

Αφού κάναμε τη παραγγελία μας ξεκινήσαμε να μιλάμε αρχικά περί ανέμων και υδάτων. Αφού έφτασαν τα κύρια πιάτα και τελειώσαμε και οι δύο το φαγητό μας και πριν το γλυκό όπως συνηθίζεται. Του παραθέσα το ντοσιε με τις ίδιες μου και τις οικονομικές αναλύσεις που είχα ετοιμάσει.

<< Τολμώ να πω ότι είναι εξέπληξες με τις ιδέες σου. Αρκετά φρέσκια low budget και ότι πρέπει για την εποχή που ζούμε. >> μου είπε και με κοίταξε με υπερηφάνεια που με έκανε να χαμογέλασω όσο περισσότερο.

<< Λοιπόν νομίζω ότι η συνεργασία μας θα πάει μια χαρά. Μπορείς να κρατήσεις το ντοσιε και να δεις στο σπίτι σου τις ιδέες. Και αν θες μπορούμε να ξανακάνησουμε ένα ραντεβού για τελική απόφαση και να μου εκφράσεις κάποιες αλλαγές ή διευκρίνησεις. >> είπα και τον κοίταξα πιο γλυκά και ήρεμα αυτή τη φορά.

<< Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα. >> είπε και με κοίταξε με τον ίδιο τρόπο.

<< Ωραία άρα αυτό το επαγγελματίκης φύσεως ραντεβού παραμένει αρκετά υποσχόμενο σχετικά με το μέλλον της επαγγελματίκης μας συνεργασίας. >> είπα και σηκώθηκα απότομα από τον καναπέ. << Θα μπορούσατε να με γυρίσετε σπίτι μου τώρα; >> τον ρώτησα με ένα ελαφρύ ναζί. Πάντα πιάνει εξάλλου.

<< Ναι φυσικά. Αν και δεν θα ήθελα να τελειώσει έτσι η βραδύα μας.>> είπε με ένα λάγνο ύφος.

<< Συγνώμη αλλά αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να λήξει η σημερινή μας συνάντηση. >> είπα και τον κοίταξα αφού είχαμε μπει και οι δύο πλέον στο αμάξι.

Φόρεσα με τις ζώνες μπήκε το κλειδί στη μίζα και ο δρόμος προς το σπίτι μου άρχισε να φαίνεται. Είχε φτάσει η στιγμή να αποχωρήστουμε και αντί να είμαι χαρούμενη που άλλο ένα επαγγελματίκο ραντεβού έπερνε τέλος με πολύ θετικά σχόλια αντίθετα ενιωθα λες και θα ήθελα να κρατήσει πολύ παραπάνω και ότι τόσο μόνο πότε δεν θα μου έφτανε. Δεν εξηγήται διαφορετικά κάποια ίωση μου χτύπησε την πόρτα.

Girl Boss In Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora