Úterý ráno
Lara
Ráno jsem našmatala mobil a ten mi ukazovalo 8:51 to jsem se zdědila, že jsem spala tak dlouho, tak dlouho jsem ještě nikdy nepsala. Koukla jsem se vedle sebe a tam jsem neviděla Justiho. Tak jsem se podívala kolem sebe a všude bylo něco ozdobené a v tu chvíli mi docvaklo, že jsou dnes Vánoce!! Vstala jsem z postele a šla si udělat snídani tam jsem potkala Justina a řekl mi že odvezl dcerky na pár hodin k mé babičce. Tak jsem se šla tedy nasnídat a pak jsem šla volat Justiho babičce. Když jsem dovolala tak jsem se šla převléct. Vzala jsem si legíny krátké tričko a mikynu od nike a boty od nike, já jsem prostě na nike. Pak jsem šla dolů a hned jsem se otočila spět.
Justin
Když Lara přišla dolů tak se hned a otočila se zpátky a stihla u toho říct todle doufám, že tohle holkám dávat nebudeš, nebo snad jo? Řekl jsem ji na to, že ne a šel jsem ho zpátky pustit, pak jsem sjel do obchodu pro něco co bude holkám chutnat.
Večer
Lara
Když nastal večer tak jsem si šla sednout ke stolu. Tam už bylo připravené jídlo a seděli tam všichni, Justin, Lili a Elis. Tak jsem přisedla taky a začali jsme jíst.
Justin
Když jsme dojedli tak já jsem zůstal dole abych tam mohl dát všechny dárky. Holky mezitím šli nahoru a pozorovali jestli už neletí Ježíšek. Pak jsem šel zazvonit na zvoneček. Holky ve vteřině byli u dárků a ukazovali na nějaké dárky a mi jsme jim četli kdo tam je napsaný. Když tam nezbyl ani jeden dárek holky se podívali na stromeček tam už také nic nebylo. Tak se holky pustili do rozbalování dárků. Po dárcích sem se šel osprchovat a uložit děti do postele pak jsem si šel také lehnout a za miny sekundu jsem usnul.
Lara
Když jsem přišla do ložnice všichni spali tak jsem si lehla do postele. Pak jsem byla chvíli na mobilu a usnula.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
vlčí krev
WerewolfLara je se proměnila ve 13 letech.Její celá rodina jsou vlkodlaci (vlci) vše co se dělo dál se dozvíte tady.