11.Vezmeš si mě

39 3 0
                                    

Pondělí ráno

Lara

Ráno jsem se vzbudila a koukla se na moje krásné dcerky. Protože jsem ještě 2 dny v nemocnici tak jsem si jich mohla užít.

Doma

Lara

Když jsem přijela domů s 2 dcerky tak jsem je dala do postýlek a šla jsem spát

Justin

Byl jsem na nákupu a když jsem se vrátil tak jsem vybalil věci z nákupní tašky a pak jsem se šel osprchovat. Vůbec jsem si nevšiml mé lásky a našich 2 dcerek. Tak jsem si lehl vedle Lary a usnul. Když jsem se vzbudil byli kolem 15:00. Než jsem vstal už jsem slyšel velikou ránu v kuchyni, když jsem se podíval vedle sebe tak tam naše 2 krásné dcerky spali, ale nabyla v pokoji Lara takže jí muselo dole něco spadnout na zem. Za sekundu jsem byl dole a měl jsem pravdu Lara vařila palačinky a asi tak trochu jí spadl talíř na zem. Než se nadála tak jsem byl u ní a pomáhal vstát a rovnou jsem jí řekl ať si sedne, že je za ní udělám. Tak si šla sednout do obýváku a něco dělala na mobilu. Když byli palačinky hotové tak jsem šel za ní do obýváku.

Lara

Někdo za mnou přišel a objal mě pak se kouknul co dělám a řekla jsem mu že za hodinu a půl se stěhujem takže když je 15:15 tak v 16:45 si balíme kufry. Pak mi Justi podal palačinky a já je za pár minut snědla a pak jsem si šla hrát s dětmi.

Justin

Když Lara odešla tak jsem byl rád, protože má dneska 22 narozeniny tak jsem měl chvilku čas to všechno připravit, zavolal jsem všem její kamarádů ze střední a z maturity.

Po oslavě

Lara

Byla jsem moc ráda že přišli všechny moje kámošky z maturity a ze střední, protože mi je 22 let tak jsem si mohla dovolit vše a tak jsem pro Justiho měla taky dárek. Auto!!! Byl strašně rád vybral jsi toto.

 Auto!!! Byl strašně rád vybral jsi toto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je hezký ne?mě se teda líbí.
Když jsme přijeli domů tak jsem se šla najíst, zatim co Justi šel nahoru, já jsem pak šla taky nahoru a viděla jsem že Justi už spí, tak jsem šla taky spát.

Justin

Když jsem se probudil bylo kolem čtvrt na čtyři tak jsem si řekl že je ten správný okamžik.

Lara

Když jsem se ráno vzbudila tak jsem se šla najíst, protože jsem měla hlad pak jsem vyhledala Justiho a povídali si a každý z nás držel jedno dítě. Já jsem držela Lili a Justin Elis. Když tu náhle jsem slyšela jak mě Justin žádá o ruku?! ve mě to trošku hrklo a odpověděla jsem mu v koktavé řeči: a-nn-o on byl asi strašně rád to já taky, ale takhle narychlo?to jsem nečekala. Ale jsem ráda dala jsem mu pusu a šli jsme si hrát společně s dětmama.

Omlouvám se za chyby a budu je opravovat to vám slibuji.

vlčí krevKde žijí příběhy. Začni objevovat