Lara
Když jsme dojedli tak jsme holky šli uložit a my jsme asi tak za hoďku šli také spát. Ráno jsme se s Justinem vzbudili nastejno. Holky pochrupovali až do oběda(což je 1 hodina). Holkám jsme dali kaši. A já jsem Justinovi řekla že se půju proběhnout. Samozřejmě ve vlčí podobě když jsem vlk. Justin řekl, že si půjde si půjde hrát k holkám a pak se vystřídáme,jo?ano odpověděla jsem. A hned jsem vyběhla do lesa. Když jsem se vrátila........ tak jsem tomu nemohla uvěřit, ale po hodině a půl tyhle 3 lidi dokážou udělat z domu chlívek pro prasata. Když jsem se šla podívat do pokoje holek, tak tam bylo čisto, pak jsem přešla do ložnice, tam bylo taky čisto. Jediná místa co byla špinavá, ne uklizená a valeli se všude dětské hračky. Byla kuchyň a obývák. Když jsem doklidila kuchyň viděla jsem Justina s holkami jak sedi na gauči jak neviňátka. Koukali(upřímně řečeno čuměli) jak 3 tupci kteří neví ani co je za den. Jak mile jsem na ně hodila svůj vlčí prosebný obličej aby začali uklízet. Justin odnesl všechny dětské hračky do dětského pokoje a pak šel pro vysavač a šel vysávat já jsem pak vytřela, utřela prach a šla dát holky opet do postýlek. Já jsem pak padla na gauč. A řekla:co to je za lidi, kteří zvládnou za hodinu a půl udělat z domu chlívek pro prasata. Pak jsem si řekla že si dojim tu pizzu že včerejška a půjdu spát. Taktéž jsem udělala a Justin to samé vzbudila jsem se v 16:01 tak dlouho jsem ještě nikdy nespala. Vedle mě nebyl Justin. Tak jsem si řekla, že šel s holkami na procházku. Tak jsem se tedy šla podívat do pokoje kde jsou holky. Oni tak také nebyli takže šli na procházku. Dole jsem si to prectavovala tak, že tam budou všude dětské hračky a nebude navarino. Ale pravda byla opakem. Bylo tam čisté uklízí o a navarino na snídani, oběd a večeři. Tak jsem si šla dát snídani a převléct se do jarního což jsou: tepláky (samozřejmě os nike)
Triko (také od nike)
A
potom jsem se šla podívat na hřišťe kam chodíval často ale tam nebyli. Tak jsem se šla kouknout do lesa do naší skryse. Tam taky nebyli. Tak pak už jsem vážně nevěděla kam mohli jít. Tak jsme se jen tak procházím a co nevidím Justina s holkám jak je učí chodit. Elis to docela šlo, Lili taky, ale asi zapomela na to že se chodí po svou ne po čtyřech. Trošku jsem se zasmála a šla k nim. Justin mě pozdravil a jemně políbil do vlasů. Holky se tomu zatlemili a pak si vzali míč. "ty si je naučil hrát fotbal" jasan, řekl. Se jim to akorát Lili Teda chdi po čtyřech asi ji to vyhovuje víc. Tak jsme si s nimi takže zacli hrát a asi Holky 5 krát vyhráli. Na to že jim je 5 tak dobrý. "Myslím že až vyrostou tak jedna bude zábrana do sportu a druhá do kluků. Lili bych si tupla na kluki. Zatlemili jsme se tomu a už jsme věděli kdo bude na sport. Někdy si říkám že se ty holky hádají koho máme s Justinem radši. Jednou se máš na to už zeptali. A mi jsme jim řekli že obě stejně.
Vzpomínka :
Mamíííí!!!!!! Tatíííí!!!!!! Ano Lili, řekli jsme na stejno s Justinem. Mami já a Elis se ptáme koho s nás máte ladsi. No....... Ono to nejde porovnat Lili, protože jste moje holky s Justinem tak vás máme obě dvě stejně radši. Aaaaha tak to je všechno mi si dem s Elis dolů hrát jo. Jojo mi tady Budem uklízet.Realita:
No jo Holky jsou prostě Holky. Ale vychází spolu docela dobře na to že to jsou sestra Teda až na tu malinkou rvacku v restauraci
Vzpomínek
Mamííí já chci krokety. Ne! Ty chci já! Holky buďte v klidu jste v restauraci a nuzet mít krokety obě dvě. (a potkn do sebe chvíli šťouchali.
Realita:
No to bylo něco jestli by jsme je nezastavili tak by nás z že restaurace asi vyhodili a nakonec si holky dali obě krokety a byl hae mít.
OK lidi jsme uozaky ve formě já se strašně omlouvám že jsem toto dlouho nepsala ale Neměl jsem náladu ani čas na psaní. Určitě napište jak dopadlo vysvědčení a omlouvám se za chyby.
Přeje lukava09
ČTEŠ
vlčí krev
Manusia SerigalaLara je se proměnila ve 13 letech.Její celá rodina jsou vlkodlaci (vlci) vše co se dělo dál se dozvíte tady.