15.Jsme tady!! :-)

16 2 0
                                    

Justin

Ráno mě vzbudila Lara a řekla ať se du převléct. Tak jsem se šel převléct. Ona se mě pak zeptala kde mám klíčky od auta. Já jsem se jí zeptal proč. Ona mi řekla, že mezitím než se převléknu, že přendá sedačky. Tak jsem ji řekl, že je mám na jídelním stole. A pak už jsem jen slyšel zabouchbout dveře. Když jsem byl hotový tak jsem si všiml, že Lara zrovna převlíká Elis, tak jsem šel také převléct Lili. Když jsme oba byli hotový šli jsme dát napřed Elis a Lili do auta, jak jsme se rozhodli, takže Lili ke mě a Elis k Laře. A pak už zbívali jenom kufry a jeli jsme.

V Sasnittzu

Lara

Když jsme dorazili na místo, Justin byl ohromen. Holky nebyli, protože spali takže jsme šli dát holky na gauč a mi jsme šli přendavat kufry.

A teď vám řeknu jak to tam vypadalo.

Když jste přišli dovnitř, tak tam byla malá chodbička a hned po levé straně byl Elis a Lili pokoj. A byli tam všude šoupací dveře. Pak po levé straně byl malý koutek na mytí, takže koupelna Pak o kousek dál byl hrozně velký obývák. Když jsme teda vešli dovnitř, tak po levé straně byl holek pokoj a koupelna, tak po pravé straně byl střední jídelní stůl s kuchyní. O pár kroků dál byla malá koupelna kde byl jenom záchod s umyvadlem. A pak zase o pár kroků dál byl Justinovo a moje ložnice.

A teď vám řeknu jak to v jakém pokoji vypadalo.

Levá strana

Koupelna=malá sprcha s umyvadlem.
Dětský pokoj=2 malé batolské postýlky, na obou stranách noční stolek s lampičkou, nad postelí malá lampička. Naproti velká skříň na věci (samozřejmě) povlečení(od batolat) =1 dalmatinské a 2 Garfieldovské.
Obývák=střední gauč, velká telka, malé rádio, malá skříňka.

Práva strana

Jídelna=střední dřevěný stůl se 3 židlemi a menčím gaučem.
Kuchyň=1 sporák, 5 skříněk (nahoře) , 1 umyvadlo, 1 mikrovlnka, 3 malé skříňky (dole).
2 koupelna=umyvadlo, záchod.
Ložnice=1 velká manželská postel, naproti velká skříň a telka.

Venek

Obsah=1 stůl s 5 židlemi,1 houpačka, velký dvůr, 1 malý potůček, plno kytek.

A takhle to vypadalo.

Když jsme přendali kufry, tak jsme je šli vybalit a šli si hrát s holkami. Večer jsem uvařila kuře s bramborami.

Omlouvám se za chyby a šťastný nový rok vám všem kdo toto čte přeje lukava09

vlčí krevKde žijí příběhy. Začni objevovat