az anyuka, akit a gyerekek utálnak...

354 34 2
                                    

Nos, Karácsonyi koncert, és volt egy anyuka, aki naggyon fontoskodott.
Legyen a neve most Mari. Nos...

~
Mari:GYEREKEK ODA NE RAKJÁTOK A CUCCOTOKAT!
Domby: mér, mer rákosak leszünk?
Hai-chan:..ugyanezt mondta fél perccel ezelőtt....
~
*az egész felsős énekkar majdnem kussban ül, Csebekkel(anyuval) Shikamaruról dumálunk, erre az anyuka ránk üvölt(az egész fölsőre)
Csebek:De most komolyan,Shika-
Mari:NEMIGAZ, HOGY NEM TUDJA A FÖLSÖS KIBIRNI EZT AZ EGÉSZET CSENDBEN!!! AZ ALSÓSOK MEG SE SZÓLALTAK, TIMEG ITT BESZÉLTEK!!
Hai-chan:...Kellemetlen.
~
Vége lenne az egésznek, és mindenki beszél, mert várják, hogy a szülők elmenjenek. ERRE AZ A NŐ MÁR MEGINT FELBASSZA AZ AGYUNK!

Mari:ISTEN HÁZÁBAN VAGYTOK!! VISELKEDJETEK MÁR!
Yuma:*fogcsikorgatva*Ha még 1szer megszólal, akkor kirepítem az ablakon...
Domby:Isten házában vagyunk, ez meg itt baszogat.

~
MIVEL 5 ÓRÁN KERESZTÜL ÁLLTUNK 1 SZÁL BLÚZBAN, SZOKNYÁBAN, ÉS NEJLONHARISNYÁBAN, ÉS MINDENKI MENEKÜLNI AKART, A NŐNEK MÉG MINDIG ROSSZ KEDVE VOLT!!!

Mari:Nem értem, mért rohantok annyira, hiszen van otthon Vacsorátok, van ágyatok, nem lesz semmilyen buli, és én is kibirtam állással.
Domby:1 SZÁL SEMMIBEN?! HAGGYÁ MÁ!
Hai-chan:*súgja Dombynak* szerinted ha azt kamuzom, hogy fontos dolgom van, elenged?
~
Majd, amikor Hai-chan drága megmenekült, és kijutott isten házából:
Hai-chan:Hála istennek! Várjunk... hol van..... Anya..?*mivel eljött a szereplésre*
*Majd tudatosult bennem, hogy bent hagytam*BAKKER!!!!
Domby:Nyugi, nincs semmi baj, én is bent hagytam Yumát, majd kitalál.

*ez nem a nőhöz kapcsolódik.*
Öcsém oszt. Társa:Nem lehet beteg, hiszen februárban műtik.
Hai-chan:*lepereg előtte az élete*Mivan?
Öcs.Oszt.: igen, műtik.
Hai-chan:hhh....Már megint mit csinált?
Ö.oszt társ:Nemtom, Yuma mondta.

MAJD AMIKOR MEGÉRKEZIK AZ ÖCSÉM BASZIK ÜDVÖZÖLNI, ÉS MEGÖLELNI, HANEM CSAK, IDÉZEM:
"na?"
Igen, Kazu mérges vagyok.

Iskolai OtakukTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang