...Lehet azt ígértem, hogy a következő fejezetben már az új könyv borítója lesz, azonban ezt muszáj leírnom ide. Komolyabb hangvételű, nem a megszokott viccesebb rész, sajnálom.
Ami lényegesen történt ebben a pár hétben, hogy bizonyos ötleteim, és terveim, melyek egy-egy karaktert, és cselekményt jelölnek, bizonyos emberek (nem mondok nevet, ha olvassa, magára ismer) elkezdték másolni, és saját ötlet alapján előadni. Én értem, hogy nem jön az ihlet, és annyira nincs meg a kreativitás, hogy mástól veszitek el a munkájának a gyümölcsét, de azért ennek is van határa! Már csak azért is, mert mikor maga az alkotó (khm ÉN) commentben kifejti, mégis mit csinált az illető, akkor letiltja, és TÖRLI a commentet? Ha vannak ilyenek, legalább vállalják fel! Én tényleg nem haragszom, mert ha ennyire másolnak, akkor valamit nagyon jól csinálok. De EMBER HA LEMÁSOLSZ ÍRJ HELYESEN BAZDMEG ÉS ÚGY CSINÁLD, HOGY NE JÖJJEK RÁ. És, ha már lemásolsz, vigyél bele egy kis egyediséget, hogy legalább mondhassam, hogy "oké ez tényleg jó lett", vagy valamit! Ne a csajodnak vagizzál, hogy "jaj ezt én csináltam" és a tervemre jelöld be a csajod, hanem előtte esetleg kérdezz meg, hogy készíthetsz-e ilyet, vagy hasonló témájút. Mert én azt fogom rá mondani, hogy "Igen", és így elkerüljük a félreértéseket. De azzal, hogy minden igazságot törölsz, azzal nem oldod meg, sőt, előbb-utóbb háborút szítasz pár rajongóval (Igen, találkoztam már kettővel, és annyira megijedtem, hogy vannak akik rajonganak a könyveimért, hogy elsírtam magam).
És most külön üdvözlöm azt, aki ezt a legeslegtöbbször csinálja, és biztos, hogy olvassa a könyvem, és a legjobban hozzá szólnak a szavaim! Mindenki kezdjen el tapsolni neki!
Oké ennyi elég is, köszi.
Ezt a fejezetet senki ne vegye sértésnek, csupán az, aki művelte ezeket, és kiváltotta belőlem ezt a fejezetet.
Oh. Még valami.
Az "Ijedt" még mindig pontos j.
YOU ARE READING
Iskolai Otakuk
HumorSziasztok! Ez a könyv iskolai Otaku barátaimról, és vicces témáinkról fog szólni.