Noss!!! Kihívás! Beka123X! Arigatou!
Kezdjük!
1. Szeptemberben. Úgy gondoltam, az idiótaságomat kiterjesztem ide is.
2. Nos, az, hogy szeretnek ^^
3.attól függ, min. Wattpadon talán azt, hogy legyen erőm írni egy Akatsuki oneshotots könyvet, de jelenleg 5 könyvet kell egyszerre írnom, úgyhogy megvárom a Midorimás és a Yurio-s könyv befejezését, majd utána!
4. ...ez nem kérdés. YAOI FAN VAGYOK!!Yurit már láttam, és az osztálytársaim között is van Yuri, de azért nem vagyok oda. Mondjuk, ha egy lány szerelmet vallana nekem, akkor megmondnanám neki, hogy "Bocsi, de legyünk csak barátok".
5.őszintén, az én vágyam, hogy a Madách-ban legyek Musical színésznő. De, ha ez nem sikerül kiutazok Japánba, és egy ottani középsuliban leszek Matektanár.
6. Sok van. Deeeee, puhi2005, Wangel56, Raven_Re,szandra0502,moonlightsensei,Kurosaki_Yumi--Hanako-Chan--,aisho55,Rehiia könyveit olvasom. Ja és EmiChan2-t , Beka123X-t, forever_alonba-t , xLisa5566-t és Kazuto_Hatake-t is ^^. Ja meg oroszlan-reka13
7.Mmm Vörösmarty és Petőfi.
8. Verseket Andris ír, én inkább krimi-novellákat és oneshotokat. Mondjuk, egyszer elolvasnám, mit ír Andris.
9. Amikor a nagymamám elkezdte mesélni, hogy ma reggel látta a nagypapámat, és leesett tőlem 2 méterre egy váza. Még aznap este hallottam, hogy valami megy fel a lépcsőn, de nem láttam semmit.Meg egyszer az egyik oszt. Társammal egy szellemet láttunk a kihalt folyosón. De szerintem csak Kazuto_Hatake volt XD.
Az én kérdéseim:
1. Volt már öngyilkossági ötleted?
2. Adsz kekszet?
3. Naruto vagy Assasination Classroom?
4. Szerinted az ellenségedet megtalálja Akabane Karma-kun?
5.Farsangon nektek is ilyen csárdást kell előadnotok cirkuszi ruhában?
6. Láttál már élőben Yaoit?
7. Mi volt az első könyved, amit Wattpadre írtál?
8. Erre a kérdésre a válasz 42?
9. Szeretsz engem?(mint otakutárs. Fogjunk össze!)Kihívottak:
Wangel56
Beka123X
puhi2005
oroszlan-reka13
Kazuto_Hatake
YOU ARE READING
Iskolai Otakuk
HumorSziasztok! Ez a könyv iskolai Otaku barátaimról, és vicces témáinkról fog szólni.