Egyszer ez a csaje meghívott Engem, Fannit, Biát és Bogit ottalvósra.... nos.. mivel mind a 4en animések vagyunk(Kiv Anna) elég érdekes dolgok vótak.
Hai-chan:*Super loverset néz*
Anna:Te meg mit nézel?
Hai-chan: Áhh...én csak Super Loverset.
Anna:Az mi? Valami Románc?
Bogi:Aha Yaoi.
Anna: A Yaoi az a Pornó?
Fanni:*Kiesik a székből*Bazdmeg *Nevet*
Hai-chan:*Fogja a fejét*Úristen...
Anna:Szóval azt nézel?
Bogi:A Yaoi az a-
Anna:ANYAAAAA!!!! HAI-CHAN PORNÓT NÉZ!!!!!
Bia:Ba+XDDD
A.Anyja:Tessék?
Hai-chan:Anna...A Yaoi nem pornó, hanem Szerelmesfilm. Mint a szépség és a szörnyeteg. Mikre gondolsz...jézusom..
A.Anyja:Kicsim, ha valamit nem tudsz, ne állítsd azt!
Anna:Jó...
*A.anyja el*Anna:Megmutatom nektek a kedvenc filmem.
*Anna ekapcsolta a laptopját, és megmutatta...a címre nem emlékszem, de egy pasas felrakta a konyhapultra a csajt, letépte minden ruháját és...nem részletezem. Utána Anna mondta: Most jön a kedvenc részem! Majd a pasas egyenesen OTT ELKEZDTE NYALNI A CSAJT!!! ÉS MÉG AZ ÉN SUPER LOVERSEM A PORNÓ!!!!*
Anna:Hát nem volt jó?
Bogi:...A Csápos hentai a best. Igaz, Hai-chan?
Hai-chan:Aha.
Fanni:De a legjobb...A BOKU NO PICO!!!!!!
Bia:NEEEEEE!!!!!!!
Hai-chan:Igazaból Anna, ha a pasas lett volna Levi, és a csaj Eren, jobb lett volna.Ezek történtek. Azóta volt egy Rohadt nagy összeveszés a bagázs között(igazából mi 4en voltunk először, majd annát befogadtuk) részben Anna szította a tüzet, majd 2 részre oszlottunk.
Egyik oldal:Bia,Bogi,Anna
Másik:Én, Fanni
Majd egy teljesen másik felállás, majd szegény kis Hai-chan egyedül maradt. De aztán Lett egy új családja, akik befogadják őt(Geez, mintha valami kutya lennék..)És van már öccse, Anyja, Meg tesókái. Igen, Rátok gondolok oroszlan-reka13! És imádlak titeket! DE RÉKA, HA NEM ADOD VISSZA A YAOI MANGÁMAT, AKKOR A HÁZASPÁRBAJON NEM LESZEK ANDERISSEL!!!Igazából maga a csaj (Anna) a művészet, mert egyszerűen mindig meglepetést okoz. De Anna életrajzáról ha akartok tudni, voteoljatok.
YOU ARE READING
Iskolai Otakuk
HumorSziasztok! Ez a könyv iskolai Otaku barátaimról, és vicces témáinkról fog szólni.